اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فعالیت‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

مجمع ناشران انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران ایران به معرفی فعالیت‌های این مجمع و ارائه مشاوره می‌پردازند.

فعالیت‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

محمد معمار باشی کارشناسی تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری توانا در معرفی فعالیت های این مرکز گفت: مجمع ناشران کارهای محتوایی ویژه‌ای مثل برگزاری جایزه جایزه دوسالانه‌ی شهید اندرزگو، جایزه مقابله با تطهیر پهلوی و جایزه جهانی فلسطین را امسال برگزار می‌کند، کار دیگر این مجموعه برگزاری مجمع سامانه کارشناسی کتاب و وضعیت‌شناسی نشر وضعیت‌شناسی کتاب است که طی آن می‌تواند با بررسی کتاب‌های مختلف بسته پیشنهادی را توسط مجمع ناشر ایران در اختیار قرار دهد.

وی ادامه داد: کار دیگر ما در مجمع  ناشران انتشار دو نشریه تخصصی کتاب  است. نشریه گاه نقد که زیرمجموعه سامانه کارشناسی است که در حوزه نقد کتاب چاپ می‌شود و نشریه شیرازه که تخصصی‌ترین نشریه کتاب کشور است و هر دو ماه یکبار چاپ می‌شود و به موضوعات مختلفی در حوزه کتاب می‌پردازد. مرکز رسانه‌ای شیرازه تاکنون پویش‌های مختلفی در حوزه مختلف کتاب راه انداخته است.

معمار باشی ادامه داد: حرکت دیگر مرکز ما در بخش ترنجستان است که کتاب‌هایی در ۱۴ حوزه با موضوع‌بندی مشخص ارائه می‌دهد، هدف این مرکز از شرکت در این نمایشگاه این بود که ما در حوزه نشر یکسری چالش‌ها و آسیب‌هایی را گزینش کردیم و به این آسیب‌ها پرداختیم و راهکارهایی را برایش ارائه کرده‌ایم و هدف ما در اختیار قرار دادن این راهکارها  به مدیران بود.

کارشناس تشکیلات مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: در روز اول نمایشگاه خیلی از مسئولان شرکت نکردند و در روز دوم هم با سرعت زیادی حرکت می‌کنند که فرصت لازم برای ارائه راهکارها وجود ندارد اگر  فرصت بیشتری می‌دادند تا می‌توانستیم بهتر خدمات خودمان را ارائه بدهیم یا با فراغ بال بیشتری بازدید انجام می‌دادند می‌توانست  اتفاق بهتری بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول