اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رگبار و رعد و برق گلستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به‌نسبت قوی به گلستان از پنجشنبه گفت: رگبار و رعد و برق پیامد فعالیت این سامانه در استان است.

رگبار و رعد و برق گلستان را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان صبح روز سه‌شنبه اظهار کرد: تا عصر امروز به واسطه رطوبت هوا، شرایط برای تداوم بارش و ابرناکی آسمان مهیا خواهد بود اما از عصر و با کاهش تدریجی ناپایداری هوا، افزایش ابر و بارش پراکنده مورد انتظار است و دمای هوا روز چهارشنبه در نواحی مرکزی استان بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی از روز پنجشنبه در استان گفت: آب گرفتگی برخی معابر و بالا آمدن برخی رودخانه‌های فصلی از پیامدهای فعالیت این سامانه بارشی است و انتظار داریم در این مدت مسافران و گردشگران از نشستن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها در مازیاران رامیان به میزان ۱۸.۵ میلیمتر، پاقلعه ۱۶ و زرین‌گل علی‌آباد و گمیشان ۱۵ میلیمتر گزارش شد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول