اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا

فعالان عرصه فن‌آوری هسته‌ای توانمند می‌شوند

مسئول غرفه توانمند‌سازی و ترویج تیم‌های مرکز فناوری و نوآوری رسا گفت: این نهاد مرکزی است وابسته به پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای که توانمد‌سازی فعالان عرصه فن‌آوری هسته‌ای از جمله فعالبت‌های آن است.

فعالان عرصه فن‌آوری هسته‌ای توانمند می‌شوند

مریم نوذری مسئول غرفه توانمند‌سازی و ترویج تیم‌های مرکز فناوری و نوآوری رسا مستقر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: این نهاد مرکزی است وابسته به پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای که حدود یک سال است که راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز طرح‌هایی که در حوزه فناوری‌های هسته‌ای هستند را در پنج حوزه سلامت و محیط زیست، برق هسته‌ای، صنعت، کشاورزی و مواد غذایی، پژوهش و فناوری طرح‌های مرتبط را پذیرش می‌کنیم و کمک می‌کنیم فرایند شتاب‌دهی خود را طی کنند و سرمایه‌گذار جذب کنند.

نوذری بیان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده محل استقرار هم در اختیارشان قرار می‌دهیم و هم فضای اشتراکی داریم برای هسته‌های نوپایی که هنوز شرکت نشدند همچنین فضای کار اختصاصی در اختیار تیم‌هایی قرار می‌گیرد که شرکت شدند و هویت حقوقی دارند.

وی در پاسخ به سوال اینکه در چه شرایطی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند، گفت: ابتدا باید کاربرگ مرکز را پر کنند و سپس طرح ها داوری می شوند و طرح هایی که حدنصاب امتیاز قبولی را بیاورند در مرکز فناوری و نوآوری رسا پذیرفته می شوند و مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

مسئول غرفه توانمند‌سازی و ترویج تیم‌های مرکز فناوری و نوآوری رسا در پایان گفت: در فراخوان اول حدودا ۶۰ طرح دریافت کردیم که ۲۰ طرح پذیرش داریم و در خال حاضر در مرکز مستقر هستند و از این ۲۰ طرح حدود دوازده تا سرمایه گذار جذب شده است در فراخوان دوم حدود ۳۰ طرح دریافت کردیم که پس از داوری ظرف همین ماه،  مرحله پذیرش انجام می‌شود و می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول