اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تقی زاده: استقبال دانشجویان در طرح ضیافت ایثار

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان در یک فضای صمیمی و با نشاط استقبال خوبی از برنامه‌های آموزشی، فرهنگ، مسابقات ورزشی و سایر برنامه‌های اجرا شده در طرح ملی ضیافت ایثار داشته‌اند.

تقی زاده: استقبال دانشجویان در طرح ضیافت ایثار

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، فردین تقی‌زاده مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره برنامه‌های اجرا شده در طرح ضیافت ایثار که اکنون هفت روز از برگزاری آن در مشهد مقدس می‌گذرد، گفت: نخستین طرح ملی"ضیافت ایثار" در بخش برادران به مدت ۱۰روز از ۲۷ تیرماه آغاز شده است و تا ۶ مرداد ماه 1401 با حضور 320 دانشجو ادامه دارد. برنامه‌ریزی شده است این ضیافت برای بخش خواهران نیز از 20 تا 27 مرداد ماه برگزار شود.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: طرح ملی «ضیافت ایثار» با هدف بصیرت‌افزایی، زمینه‌سازی فعالیت گروهی و شبکه‌سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش دختران و پسران تدوین شده است تا دانشجویان شاهد و ایثارگر از سراسر کشور با یکدیگر آشنا شوند و ضمن ایجاد یک شبکه دانشجویی نسبت به تشکیل کانون‌های ایثار و شهادت و برگزاری حلقه‌های معرفتی دانشجویی و ارائه طرح‎های خود بپردازند.

تقی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه این مهم طی هفت روز گذشته انجام شد و دانشجویان ضمن همفکری با یک دیگر به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در طول روز به مدت ۴ ساعت در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: دانشجویان در طرح ضیافت ایثار پس از اقامه نماز صبح و صرف صبحانه در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و پس از آن برای اقامه نماز ظهر و عصر آماده می‌شوند در ادامه نیز پس از استراحت در مسابقات ورزشی و حلقه‌های دانشجویی شرکت می‌کنند.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر با اشاره به اینکه دانشجویان استقبال خوبی از مسابقات ورزشی و سایر برنامه‌های اجرا شده داشته‌اند، تصریح کرد: مسابقات مقدماتی فوتسال برگزار شده است و دانشجویان اکنون در رشته‌های والیبال، شطرنج و دارت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ما بسیار خوشحال هستیم که با برگزاری این مسابقات شاهد ایجاد شور نشاط در میان دانشجویان شده‌ایم.

تقی زاده افزود: علاوه بر مسابقات ورزشی ما در طرح ضیافت ایثار برای دانشجویان برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی دیگری را نیز همچون برگزاری کارگاه آموزشی کلید موفقیت و کارگاه مهارت‌های چندگانه روان‌شناختی برای ارتقاء کیفیت زندگی، حرم شناسی و بهره‌مندی از زیارت گروهی و تشرف به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و برگزاری دعای کمیل داشته‌ایم.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر در پایان خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا با همکاری دانشجویان شاهد و ایثارگر، اتحادیه کانون‌های ایثار و شهادت را در سطح ملی، تشکل دهیم تا به‌عنوان اتاق فکر اداره‌کل شاهد و امور ایثارگر، دانشجویان سفیران ما در سطح دانشگاه‌ها باشند. امیدواریم با برگزاری این طرح توانسته باشیم گامی مثبت در جهت ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول