اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتقاد تند قهرمان اسبق بازی‌های آسیایی از انتخاب خبرگان ورزشی/ غیاثی: مغزم سوت کشید!

قهرمان اسبق بازی‌های آسیایی با انتقاد شدید از انتخاب خبره‌های ورزشی برای مجمع کمیته ملی المپیک گفت: وزیر ورزش باید در این مورد دخالت مستقیم کند.

انتقاد تند قهرمان اسبق بازی‌های آسیایی از انتخاب خبرگان ورزشی/ غیاثی: مغزم سوت کشید!

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط دو و میدانی برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: فدراسیون تمام تلاش خود را کرده تا بچه‌ها اردوهای خوبی را برگزار کنند و امیدوارم که کاروان دو و میدانی نتایج خوبی را در ترکیه بگیرد.احساس حدادی شانس اول کسب مدال طلا است و من تمرین‌هایش را که می‌دیدم خیلی خوب و آماده کار می‌کند هر چند او پا به سن گذاشته است اما خیلی مصمم است.

وی ادامه  داد: با توجه به اینکه کشورهای آفریقایی هم در این مسابقات حضور دارند به همین خاطر قطع مسابقات دو و میدانی قطعا بالا خواهد بود چون آنها دوندگان خوبی دارند و این کار را برای ما سخت می‌کند اما در پرتاب‌ها شانس بیشتری داریم و فکر می‌کنم بتوانیم 3، 4 مدال کسب کنیم.

قهرمان اسبق دو و میدانی عنوان کرد:‌البته این روزها انجام ورزش حرفه‌ای در ایران خیلی سخت است و ما به نوعی در حال پس‌رفت هستیم نداشتن بودجه و تحریم کار را برای ورزشکاران ما سخت کرده است و نمی‌توانند به راحتی در مسابقات مختلف شرکت کنند.

پیشکسوت ورزش و قهرمان اسبق بازی‌های آسیایی در خصوص انتخاب خبره‌های ورزشی برای انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: واقعا از این بابت متأسفم نمی‌دانم این افراد چطور انتخاب شدند. اصلا آنها کجای ورزش بودند که حالا خبره ورزشی شده‌اند. قطعا این انتخاب‌ها روی رابطه بوده نه ضابطه به نظر من وزیر ورزش باید در این مورد دخالت کند و من به عنوان یک ورزشکار قدیمی از او این درخواست را دارم که به قضیه ورود کند.

غیاثی تأکید کرد: کیهانی زمانی که در دو و میدانی بود این رشته را نابود کرد و به خاک سیاه نشاند حالا چطور به عنوان خبره ورزشی انتخاب می‌شود مغز من از این انتخاب سوت کشیده است اگر این‌ها خبره ورزشی هستند پس ما چه کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول