اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

راه‌اندازی «فرآموز سیار» سلامت در پایتخت

فرآموز سیار «مرکز آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان» برای نخستین بار در مناطق ۲۲گانه پایتخت فعالیت خود را آغاز کرد.

راه‌اندازی «فرآموز سیار» سلامت در پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: ضرورت و اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان با وجود تغییرات عمیقی که در شیوه زندگی جوامع امروزی رخ داده است بر کسی پوشیده نیست. بر همین اساس و با هدف توانمندسازی گروه هدف در مواجه با انواع آسیب‌های اجتماعی و اتخاذ رفتار مناسب و همچنین ارتقای فرهنگ خودمراقبتی گروه مخاطب نسبت به انواع رفتارهای پرخطر با بهره گیری از طرفیت هنر و بازی در دو گروه سنی ۶ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال، فرآموز سیار (پرتابل) برای نخستین بار راه اندازی شد.

مدیر کل سلامت افزود: فرآموز سیار، در قالب یک گروه آموزشی متخصص و هنری با استفاده از ظرفیت مرکز فرآموز مناطق و متناسب با موضوعات مهم اجتماعی و فرهنگی و سلامت محور به طور سیار در بوستان‌ها، پاتوق‌های محلی، مراکز آموزشی و ... مناطق ۲۲گانه حضور یافته و با برنامه‌هایی نظیر نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و ... طی تعامل با مخاطبان، خدمات آموزشی را به گروه هدف ارائه می‌دهد.

فرآموز سیار همه روزه در بوستان‌ها از ساعت ۱۸ تا ۱۹/۳۰ حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت 62

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول