اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سردار فدوی: اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفین است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

سردار فدوی: اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جانشین فرمانده کل سپاه از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک عیادت کرد و از نزدیک در جریان وضعیت سلامت و درمان آنها قرار گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این آیین ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کردند و به الگوهای درخشان تبدیل شده اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولین برای موفقیت در ماموریت ها است.

وی با اشاره به رویکرد خدمت رسانی در سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله کشور برای پیشرفت و تحقق آرمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفین است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

فدوی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفین است، بیان کرد: امروز خدمت بی منت به مردم جهاد فی سبیل الله است و امروز در بخش های مختلف سپاه شاهد روند شتابنده خدمت به مردم هستیم.

 

وی با اشاره به خدمات سپاه در طول بیماری کرونا گفت: خدمت رسانی سپاه و بسیج در طول بیماری کرونا موجب کاهش آسیب های این بیماری به مردم شد و اوج این خدمات در قالب طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد و افتخارات و حماسه های بزرگی در طول ۲ سال رقم خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه و بسیج افزود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خدمت رسانی بسیجیان در طول بیماری کرونا علاوه بر اینکه الگوهای موفقی ارائه کرد و تهدیدات را از جامعه به فرصت تبدیل نمود همچنین فصل جدیدی از خدمت رسانی به مردم و ایثار و ازخودگذشتگی آغاز کرد.

فدوی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سپاه استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول