اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آخرین وضعیت تایید اساسنامه رشته المپیکی و شکایت از دو صفحه مجازی

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص آخرین وضعیت تایید اساسنامه این فدراسیون و شکایت از دو صفحه مجازی توضیح داد.

آخرین وضعیت تایید اساسنامه رشته المپیکی و شکایت از دو صفحه مجازی

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تایید اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: فدراسیون جهانی اساسنامه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید کرده و ما هم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزارت ورزش ارسال کردیم و آنها هم تاییدیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند. به محض اینکه تایید از سوی وزارت ورزش بیاید مجمع فوق‌العاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار می‌کنیم و پس از اینکه مجمع هم به اساسنامه رای داد، مقدمات کار برای انجام انتخابات صورت خواهد گرفت. احتمالا امروز یا فردا وزارت ورزش نظر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کند و ما هم تا پایان هفته مجمع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار می‌کنیم.

وی در مورد برنامه فدراسیون برای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: قرار است 8 نفر به این مسابقات اعزام شوند که در لیگ حضور دارند. قرار است از روز چهارشنبه به اردو بیایند و تا زمان اعزام در تهران تمرین خواهند کرد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه قول مدال داده یا خیر، اظهار داشت: واقعا شرایط در این مسابقات راحت نیست و کشورهای قدرتمندی حضور دارند. قزاقستان، ازبکستان، در آسیا و خود ترکیه یا کشورهایی مثل نیجریه و مصر شرایط خوبی دارند و رقابت سخت است. بچه‌های ما هم تمام تلاش‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند تا نتیجه خوبی کسب کنند.

وفایی در مورد اینکه فدراسیون از مدیر سابق تیم‌های ملی شکایت کرده است یا خیر، گفت: فدراسیون از هیچ شخصی شکایت نکرده، بلکه دو صفحه مجازی بودند که علیه فدراسیون مطالبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر می‌کردند و ما هم با شکایت به پلیس فتا پیگیر این موضوع شدیم که مشخص شد دو فرد به نام‌های علی احمدی و فرزاد این مطالب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت بی نام منتشر می‌کردند.

وی ادامه داد: به نظر من نباید این طور باشد که دوستان یکسری مطالب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کنند که با آبروی افراد بازی شود. ما هم دوست نداریم هیچ آبروریزی انجام شود، چه آنهایی که در فدراسیون هستند و چه آنهایی که در خارج از فدراسیون. همه افراد سوابق‌شان مشخص است. اگر چیزی وجود دارد و سندی موجود است، بهتر است خیلی شفاف اعلام کنند نه اینکه در پیج‌های بی‌نام این مطالب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کنند. در مجموع شکایتی صورت گرفته و اگر حق با آنها باشد که هیچ، در غیر این صورت باید تاوان کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهند.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه در آستانه انتخابات این مسائل رخ می‌دهد، افزود: درست است، این مسائل وجود دارد اما اگر مبارزه‌ای وجود دارد باید مردانه باشد نه اینکه به زندگی کسی لطمه‌ای زده شود و خصومتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایجاد کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول