اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید سه نماینده مجلس از پروژه مترو اسلامشهر

سه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان اسلامشهر، از پروژه‌های درحال احداث مترو و کمربندی شمالی اسلامشهر بازدید و در جریان روند اجرایی این طرح‌ها قرار گرفتند.

بازدید سه نماینده مجلس از پروژه مترو اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، عصر امروز سید نظام‌الدین موسوی، احمد نادری و علی خضریان به همراه مسئولان شهرستان اسلامشهر با حضور در محل شفت میانی تونل مترو، از نزدیک روند احداث تونل پروژه عظیم مترو اسلامشهر بازدید کرده و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید نماینده‌های مجلس در محل کارگاه احداث ایستگاه میدان نماز مترو اسلامشهر حضور یافته و ضمن بازدید از مراحل احداث این ایستگاه، با کارشناسان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر گفت‌وگو و چالش‌ها و مسائل فرا روی احداث مترو اسلامشهر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش فارس، پروژه مترو اسلامشهر که در امتداد خط ۳ مترو اسلامشهر، بعد از گذشت ۲ دهه از تصویب آن، از سال ۹۸ باهمت مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر و با استفاده از منابع مالی شهردار ی آغاز شده تاکنون در مرحله احداث تونل، بیش از ۶۰ درصد  پیشرفت فیزیکی داشته و  ۵۷۰۰ متر از تونل اجرا شده است.

همچنین عملیات احداث ایستگاه میدان نماز ۱۴ درصد پیشرفت داشته و تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری اسلامشهر و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع دولتی برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول