اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روایت ستاره خارجی سیدنی از تحول زندگی‌اش بعد از انتقال به سپاهان

ستاره سیدنی اف سی استرالیا بعد از انتقال به سپاهان ابراز خوشحالی کرد.

روایت ستاره خارجی سیدنی از تحول زندگی‌اش بعد از انتقال به سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان اصفهان امروز از خرید جدیدش در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد و الویس کامسوبا هافبک سیدنی اف سی استرالیا را جذب کرد.

این ملی پوش بوروندیایی گفت: این یک انتقال (به سپاهان) متحول کننده زندگی برای من و خانواده ام است و من از سیدنی اف سی برای موافقت با این قرارداد سپاسگزارم. من از حمایت بزرگی از این باشگاه برخوردار بوده ام و پیشرفت حرفه ای من به لطف حمایتی است که از طرف همه، از جمله اعضای باشگاه، داشته ام.

وی افزود: می‌خواهم از استیو و کادر مربیگری‌اش برای باور به من، همچنین از هیئت مدیره و مدیرعامل سیدنی اف سی که اجازه استفاده از این فرصت را به من دادند و از اعضای Sky Blues که پشتیبان من بودند تشکر کنم.

استیو کوریکا سرمربی سیدنی اف سی، گفت: ما دوست داشتیم الویس در باشگاه بماند زیرا او در فصل گذشته نمایش خوبی از خود نشان داد. این یک معامله فوق‌العاده و یک حرکت عالی برای اوبود، بنابراین ما احساس کردیم که نباید در راه او بایستیم.

وی افزود: رفتن او فرصت‌های بیشتری را برای بازیکنان تیم ما ایجاد می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای جذب مهاجم دیگر قبل از شروع فصل باز می‌کند.

کامسوبا در 24 بازی برای سیدنی اف سی 5 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول