اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بچه‌های لشتغان سرود «سلام فرمانده» سر دادند+عکس

به همت قرارگاه تحول محلات شهید حسین لشتغانی پور، با برگزاری مسابقه طبیعت دوستان و ساخت سازه‌های شنی، سرود سلام فرمانده نیز برگزار شد.

بچه‌های لشتغان سرود «سلام فرمانده» سر دادند+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به همت قرارگاه تحول محلات شهید حسین لشتغانی پور مسابقه ساخت سازه های شنی ویژه ی کودکان، نوجوانان وخانواده ها درساحل زیبای لشتغان پایین برگزار شد.

حجت الاسلام سلحشور بابیان اینکه بحمدالله این برنامه با استقبال با شکوه از سوی نونهالان و نوجوانان همراه بود، افزود: با هدف ایجاد نشاط ، تحرک و افزایش روحیه خلاقیت ومشارکت پذیری مسابقه ساخت سازه‌های شنی با حضور خانواده‌ها همراه با فرزندان خود برگزار شد.

 دبیر قرارگاه تحول محلات شهیدحسین لشتغانی پور با اظهار اینکه در اجرای این برنامه حجت الاسلام فرخ وند متخصص و کارشناس حوزه کودک ونوجوانان کشوری نیز حضور داشتند عنوان کرد: این گردهمایی دوستدارن طبیعت در آخرین روز تیرماه با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب، سرگرمی‌ها و اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده همراه بود که در پایان به نفرات برتر شرکت کننده جوایزی به رسم یادبوداهدا شد.

 

وی اذعان داشت: کارگروه فرهنگی پایگاه شهیدحسین لشتغانی پور در راستای طرح تحول محله، اجرای برنامه‌های دسته جمعی وبومی محلی را برای طول سال برنامه ریزی کرده که بصورت متنوع تر جهت اوقات فراغت قشرهای مختلف مردم اجرا خواهد کرد.

 

لشتغان از توابع شهرستان بندرخمیر استان هرمزگان دارای بیش از 550 خانوار متشکل از شیعه و سنی است که برادرانه و همدلانه در کنار هم در حال زندگی هستند و وحدت و انسجام میان اهالی این منطقه زبانزد همگان است.

انتهای پیام/ 3728/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول