اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| 2 هزار و 353 زنجانی شاغل شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از مجموع 14 هزارو 170 شاغل جدید که تعهد استان است، در مجموع 2 هزار و 353 کدملی معادل 16.6 درصد توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

خبر خوب| 2 هزار و 353 زنجانی شاغل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دومین جلسه مشترک کمیته هماهنگی اشتغال استان و کمیته نظارت استانی طبق آخرین وضعیت ثبت اطلاعات شاغلین در سامانه رصد اشتغال در سال جاری اظهار کرد: از مجموع 14 هزار و 170  شاغل جدید که تعهد استان است، در مجموع 2 هزار و 353 کد ملی معادل 16.6 درصد توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم این اداره کل در اشتغالزایی آموزش متقاضیان است، گفت: از جهت مداخله در بازار کار، متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستیم و صیانت از نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در حوزه فعالیت‌های این مجموعه است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که نیروی کار که به عنوان یکی از دو رکن اصلی تولید است بتواند در کمال امنیت با حفظ حقوق قانونی و با حفظ مسیر رشد و ارتقای شغلی فعالیت کند.

جعفری ادامه داد: در عین حال تلاش می کنیم زمینه‌های استفاده نیروی کار از جریان تولید ثروت در کشور تسهیل شود که از طریق تعاونی‌ها این موضوع را انجام می‌دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم حمایت‌های اجتماعی از قشر متوسط و ضعیف جامعه در قالب بیمه‌ها و خدمات درمانی ارائه می‌شود، افزود: در کنار موضوعات مذکور که محورهای اصلی فعالیت این مجموعه است تاکید و تلاش ما بر فراهم شدن شرایطی برای تضمین امنیت برای سرمایه‌گذار است که با خیال آسوده اقدام به سرمایه‌گذاری کند و نگران از دست رفتن سرمایه اش نباشد و سرمایه خود را در سطح کشور تبدیل به یک جریان تولید درآمد ثروت بکند برای همه مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی برای نیروهای کار فراهم شود .

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول