اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

رونمایی از 8 اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی

با حضور سردار یزدی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و داوود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب در حوزه مسائل مرتبط با مفاسد اقتصادی رونمایی شد.

رونمایی از 8 اثر مکتوب قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در حاشیه نشست دبیران استانی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از 8 اثر مکتوب این مجموعه که به بررسی خلأها، چالش ها و راهکارهای مطالبه گری، قاچاق کالا و ارز، نظام سلامت، تجهیزات پزشکی، خصوصی سازی، مالیات، زمین خواری و مناطق آزاد به عنوان بخشی از مهم ترین مسائل اقتصادی کشور می پردازد رونمایی شد.

 

 

داود گودرزی در این نشست ضمن اشاره به فلسفه، اهداف و اهمیت مبارزه با فساد بیان داشت: مبارزه مؤثر و هوشمندانه با مفاسد اقتصادی علاوه بر امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی، زمینه اجرای تدابیر صحیح دولتمردان را نیز فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: مبارزه با فساد قبل از هر چیز به اراده و عزم جدی و ملی نیاز دارد که الحمدلله به مرور این عزم در حال شکل گیری است.

سردار یزدی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز در این نشست گفت: امروز تلاش و پیگیری آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور برای جلوگیری از ایجاد گلوگاه های جدید فساد و همچنین مبارزه با مفاسد قابل تقدیر است منتها تحقق این امر به بهترین نحو، نیاز به یک حضور همه جانبه در همه ارکان است و مجموعه های مردمی نیز باید نقش ویژه ای ایفا کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با فساد متعلق به قوای سه گانه است و فقط اختصاص به دولت ندارد افزود: اولویت هایی را برای هر قوه در سال 1401 انتخاب کرده ایم که در کارگروه های تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه ها با جدیت این اولویت ها را دنبال می کنیم و به دنبال افزایش مشارکت مردمی و NGO ها در پیشبرد اهداف هستیم.

انتهای پیام/ ت 81

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول