اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| تمجید ولاسکو از نسل جدید تیم ایران در دیدار با داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال پیش از دیدار تیم‌های ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های 2022 با خولیو ولاسکو دیدار کرد.

لیگ ملت‌های والیبال| تمجید ولاسکو از نسل جدید تیم ایران در دیدار با داورزنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 از ساعت 23:30 امشب در بولونیای ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

پیش از شروع این مسابقه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران با خولیو ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار اسطوره آرژانتینی به تمجید از شرایط تیم ملی ایران و نسل جدید والیبال کشورمان پرداخت و اظهار داشت: تیم ایران نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده است. از اینکه تیم ایران را در این جایگاه میبینم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این تیم بتواند به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

داورزنی همچنین با آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی و آندره زورزی مفسر، تحلیلگر و کارشناس ایتالیایی فدراسیون جهانی والیبال هم دیدار و گفت‌وگو کرد.

گراسا هم از پیشرفت والیبال ایران در سال‌های اخیر تمجید کرد و حضور تیم ملی جدید ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را شگفتی دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول