اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| ساختمان ناایمن و خطرناک خیابان جمهوری تخلیه و پلمب می‌شود

شهردار منطقه ۱۱تهران اعلام کرد: پاساژ آزاد، یکی از پاساژهای معروف محدوده سه‌راه جمهوری به علت ناایمنی و مشکلات فراوان در ساختار ساختمان طی ۱۰ روز آینده تخلیه و پلمب می‌شود.

فارس من| ساختمان ناایمن و خطرناک خیابان جمهوری تخلیه و پلمب می‌شود

مریم ناظم پور: سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به صورت مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.

وی افزود: طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، به همین دلیل. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه‌براین طی بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطارهای قانونی به مالک داده شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: متأسفانه به اخطارها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد، برگزار و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.

موسوی با بیان اینکه حدود صد کاسب در ساختمان آزاد کار می‌کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی‌تر امنیت جان کاسبان است گفت: «با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می‌شود.

شهردار منطقه درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شده است و طی روزهای آینده پس از قطع شدن انشعابت آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کسبه تخلیه و پلمب می‌شود.

 وی افزود: پس از تخلیه ساختمان آزاد، رفع خطر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول