اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جهادی‌ها «به عشق مولا علی» 200 بیمار حاشیه‌نشین تهران را ویزیت و درمان کردند +عکس

گروه جهادی هیأت روضة الجواد(ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را به راه انداخت و خدمات متنوعی از قبیل سرگرمی برای کودکان، عمرانی، بهداشت و سلامت و معیشتی و ... ارائه کرد.

جهادی‌ها «به عشق مولا علی» 200 بیمار حاشیه‌نشین تهران را ویزیت و درمان کردند +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گروه جهادی هیأت روضة الجواد(ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را به راه انداخت و با حضور در مناطق حاشیه شهر تهران به کمک‌رسانی به نیازمندان این منطقه پرداخت.

این گروه جهادی در روز عید غدیر از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ (در دو نوبت صبح و بعد از ظهر) خدمات متنوعی از قبیل سرگرمی برای کودکان، عمرانی، بهداشت و سلامت و معیشتی و ... ارائه کرد.

اهدای ۱۰۰۰ عدد اسباب بازی میان کودکان

آن‌ها با حضور عمو پدرام، برنامه‌ای مخصوص کودکان به راه انداختند و کارگاه‌های خلاقیت، نقاشی، نقاشی دیواری، کار دستی و... با موضوع غدیر شناسی و همچنین مسابقات ورزشی و تفریحی برگزار کردند. برپایی شهربازی بادی سیار (قلعه بادی، استخر توپ، ترامپلین) و اهدای ۱۰۰۰ عدد اسباب بازی به فراخور سن به همه کودکان و در نهایت اجرای سرود «سلام فرمانده» و سرودهای دسته جمعی غدیر و امیرالمومنین(ع) با همراهی کودکان از جمله برنامه‌هایی بود که این گروه جهادی برای کودکان اجرایی کردند.

۲۰۰ بیمار نیازمند ویزیت و درمان شدند

در حوزه بهداشت و سلامت هم ویزیت بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی روستا که متاسفانه فاقد مرکز بهداشت و پزشک بودند، ارائه رایگان دارو پس از تجویز پزشک در محل به ارزش ۲۵ میلیون تومان، ارائه خدمات تزریق و سرم درمانی توسط پرستاران با تجربه بیمارستان‌های تهران، ارائه خدمات مامایی و معاینات بانوان توسط دکتر ماما و ارائه خدمات مشاوره خانواده در حوزه بهداشت و سلامت برای اهالی حاشیه شهر تهران توسط این گروه جهادی محقق شد.

طبخ و توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم

یکی از سفارش‌های صورت گرفته در روز غدیر اطعام است، این گروه جهادی در این روز ۱۶۰۰ پرس غذای گرم برای نهار و شام این نیازمندان طبخ کرد. توزیع شیرینی و شربت و ۷۰۰ پک میوه و هندوانه و همچنین توزیع ۸۰ بسته ارزاق در بین خانواده‌های هدف(شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت و مرغ، رب گوجه فرنگی و...) هم از دیگر برنامه‌های آنان در این اردوی جهادی بود.

هماهنگی برای ساخت دو خانه برای نیازمندان

ساخت سرویس حمام و توالت برای یک خانواده، هماهنگی جهت اخذ مجوز ساخت یک خانه برای یک پدربزرگ و مادر بزرگ که سرپرستی نوه یتیم خود را برعهده داشتند، هماهنگی ارائه یک قطعه زمین از طرف بخشداری برای ساخت منزل برای یک خانواده ۹ نفره بدون سرپرست در روستای اصطلک که پس از معرفی کارهای مربوط به ساخت آن توسط جهادگران به امید خدا به سرانجام خواهد رسید و ارائه گزارش به بخشدار در خصوص معضلات شناسایی شده منطقه توسط گروه جهادی (اعم از مشکل جدی آب، مشکلات حقوق کارگری کارکنان کارخانه سیمان و ....) از اقدامات عمرانی این گروه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول