اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوراکچی: فرش‌آرا تیمی با تجربه و قابل احترام است/ با انجام یک بازی حساب شده پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت: تیم فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ برتر بوده و با تجربه و قابل احترام است.

خوراکچی: فرش‌آرا تیمی با تجربه و قابل احترام است/ با انجام یک بازی حساب شده پیروز شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محمود خوراکچی بعد از پیروزی 3 بر یک کراپ الوند  ایرانیان مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و با ریشه ایران است و یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ است و همیشه برای فوتسال ما قابل احترام بود. وقتی که اسم فرش‌آرا در لیگ باشد این تیم به فوتسال ما اعتبار می‌دهد.

وی افزود: ما هم کراپ الوند هستیم تیمی که در مدت چند سالی که در لیگ حضور پیدا کرده اندازه یک تیمی که سال‌ها در لیگ است جایگاه خوبی برای خودش پیدا کرده است و این جایگاه توقعات را از این تیم بالا برده است و این توقعات کاملاً روی دوش من و بازیکنانم است.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت:‌ بازیکنانم به این نتیجه رسیده‌اند که در تیمی حضور دارند که فقط از این تیم توقع پیروزی است. ما در این مدت سعی کردیم استرس را از بازیکنان دور کنیم و بازی به بازی پیش برویم. سعی می‌کنیم برای باشگاه بزرگ کراپ موفقیت به دست بیاوریم.

خوراکچی ادامه داد: متأسفانه ما 90 درصد از بازیکنان سال قبل را از دست دادیم اما توانستیم با جذب بازیکنان جوان و با کیفیت جای خالی آنها را پر کنیم. در بازی امروز فرش آرا فوق‌العاده خوب بود و ما توانستیم در این بازی فضاها را از تیم خوب فرش‌آرا بگیریم و تدبیر کادر فنی ما باعث پیروزی مقابل نماینده مشهد شد.

وی افزود: در بازی امروز ما  توانستیم قدرت و سرعت فرش آرا که در بازی هفته گذشته مقابل فولاد زرند را انجام دادند را بگیریم و نهایتاً این شد که ما با یک بازی حساب شده و یک دروازه‌بان خوب سه امتیاز این دیدار از آن خود کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول