اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اماکن ورزشی ادارات برای مردم قابل استفاده باشد

فرماندار همدان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در اختیار ادارات باید برای عموم مردم قابل استفاده باشد گفت: برون‌سپاری و‌ خودگردان بودن مجموعه‌های ورزشی محاسنی داشته اما نباید اجازه دهیم زیرساخت‌ها فقط در اختیار قشر برخوردار و همراه با هزینه‌های خاص باشد.

اماکن ورزشی ادارات برای مردم قابل استفاده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در شورای تربیت بدنی و ورزش شهرستان همدان اظهار کرد: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در اختیار تربیت بدنی، ادارات و مراکز آموزشی باید برای عموم مردم قابل استفاده باشد. 

وی با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای در برخی از موضوعات افزود: به جای تجمیع امکانات و حرکت به سمت اهداف با عملکرد پراکنده و محدود کردن امکانات و‌ خدمات به اقشار خاص، کارکنان یا افراد محدود به نتیجه نمی رسیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی و فضای مجازی قابل توجه است تاکید کرد: باید فضا را باز کنیم و‌ با نگاه بلند به سلامت شهروندان توجه کنیم؛ امکانات برای استفاده مردم فراهم شده و از  حداکثر ظرفیت‌های موجود باید در این راستا اسنفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه ما دسترسی اقشار محروم و‌ کم‌درآمد به امکانات ورزشی است اضافه کرد: پیاده‌راه بلوار ارم یک طرح مناسب و کارامد در جهت سلامت مردم است هر چند مخالفانی داشت اما اکنون بهترین فرصت برای احداث چنین فضاهایی در دیگر نقاط شهر مانند حاشیه بلوار آیت‌الله نجفی یا حاشیه بلوار امام خمینی (ره) است.

محمدی تصریح کرد: برون سپاری و‌ خودگردان بودن مجموعه‌های ورزشی محاسنی داشته اما نباید اجازه دهیم زیرساخت‌ها فقط در اختیار قشر برخوردار و همراه با هزینه‌های خاص باشد. 

وی افزود: مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی با راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار سنجش فشار خون و اینگونه موارد در مراکز پرتردد هشدارها و‌ تهدیدهای ناشی از کم‌تحرکی را به مردم اطلاع‌رسانی کند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی عملیاتی برای مقابله با کم تحرکی و تغییر سبک زندگی گفت: هم اکنون ۳۴ ایستگاه ورزش همگانی در شهرستان همدان فعال است که ۲۰ پایگاه مربوط به بانوان و ۱۴ پایگاه مربوط به آقایان است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول