اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

ابلاغ نخستین دستورالعمل نحوه نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای صنایع‌دستی

معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی با ابلاغ دستورالعملی به تمام ادارات کل استانی، چارچوب قانونی فروش صنایع‌دستی ایرانی به روش بازاریابی شبکه‌ای را مشخص کرد.

ابلاغ نخستین دستورالعمل نحوه نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای صنایع‌دستی

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری خبرگزاری فارس، معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی با ابلاغ دستورالعملی به تمام ادارات کل استانی، چارچوبه‌ی قانونی فروش صنایع‌دستی ایرانی به روش بازاریابی شبکه‌ای را مشخص کرد.

پیش از این و خصوصا در دولت حسن روحانی وزارت صمت با به دست گرفتن نظارت بر شرکت‌های فروشنده به روش بازاریابی شبکه‌ای، عملا و رسما صنایع‌دستی را از این امکان و روش نوین فروش محروم ساخته بود.

حالا اما وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان تنها متولی نظارت بر فروش صنایع‌دستی با ابلاغ این دستورالعمل یک گام استراتژیک دیگر در جهت تثبیت حاکمیت قانونی خود بر ارکان صنایع‌دستی برداشته و مسیری که از چند ماه پیش سیدحسین علوی(مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی) با ابلاغ دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی و خلع ید اتحادیه های صنایع‌دستی برداشته بود، با ابلاغ این دستورالعمل جدید تکمیل تر خواهد شد.

طراحی دستورالعمل‌های صنایع‌دستی که اخیرا در وزارت گردشگری تدوین شده است به باور کارشناسان منجر به احیاء بخش های راهبردی و البته بر زمین مانده قانون حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی(مصوب مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۶) خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول