اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ایجاد سامانه‌ای عمومی برای رصد مصوبات سفرهای استانی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: سامانه‌ای در معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفرهای استانی تعبیه و به‌روزرسانی شده و در آینده نزدیک برای همه در دسترس خواهد بود.

ایجاد سامانه‌ای عمومی برای رصد مصوبات سفرهای استانی

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز چهارشنبه (۲۹ تیر) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: 28سفر استانی رئیس جمهور انجام شده و سامانه‌ای در معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفر تعبیه و بروزرسانی شده و در آینده نزدیک برای همه ارائه خواهد شد. 

وی افزود: در سفرهای استانی توفیقات خوبی حاصل شده که مهمترین آن ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه‌‎ها و مشکلات آنان است و چالش‌های استان‌ها شناسایی شده‌اند و در قالب مصوبات استانی به تصویب رسیده است و برای اجرا هم پیگیر هستیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از مباحث مطروحه درباره مصوباتی چون احیای دریاچه ارومیه است، گفت: چندین جلسه ستاد در این مورد تشکیل و منابع خوبی نیز تخصیص داده شد. دولتها اساسا در سه ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند ولی تا الان بالغ بر 215 میلیارد تومان برای دریاچه ارومیه تخصیص یافته و پیمانکار فعال است و امیدواریم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه نیز حل شود.

مرتضوی درمورد انجام دور دوم سفرهای استانی گفت: در حوزه معاونت اجرایی حسب دستورات رئیس جمهور دور دوم سفرها و شیوه های عملیاتی و اجرایی آن را بررسی می کنیم و این سفرها حتما با حضور رئیس جمهور خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول