اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

جلسه اولیه دادگاه دلاور به نفع توییتر تمام شد

قاضی دادگاه دلاور که قرار است بین ایلان ماسک و توییتر قضاوت کند، اعلام کرد درخواست این شبکه اجتماعی مبنی بر تسریع جلسات دادگاه علیه ماسک را پذیرفته است.

جلسه اولیه دادگاه دلاور به نفع توییتر تمام شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در جلسه اولیه، کاتلین مک کورمیک، صدراعظم دادگاه دلاور، درخواست توییتر را برای محاکمه سریع و پنج روزه که از اکتبر آغاز می شود، پذیرفته است. این شرکت در ابتدا به دنبال یک دادگاه چهار روزه در ماه سپتامبر بود.

وکلای ماسک از دادگاه خواستند تا محاکمه را تا فوریه 2023 به تعویق بیندازد. آنها ادعا کردند که توییتر عجله دارد تا محاکمه را تکمیل کند تا ایلان ماسک مجبور باشد به قرارداد خرید این شرکت ادامه دهد. ماسک توییتر را به اعلام نکردن تعداد دقیق حساب های جعلی متهم کرده اما این شرکت این ادعا را رد کرده است.

در حالی که توییتر دقیقاً به آنچه می خواست نرسید، این حکم یک پیروزی آشکار برای این شبکه اجتماعی است. برای گرفتن تصمیم نیازی به انتظار طولانی نخواهد بود و این احتمال وجود دارد که ماسک مجبور شود قبل از پایان سال به این قرارداد ادامه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول