اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| حضرت‌پور: تمام تیم‌ها برای قهرمانی می جنگند/ با قدرت پیش خواهیم رفت

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ایران با تمام قدرت در مسابقات حاضر خواهد شد.

لیگ ملت‌های والیبال| حضرت‌پور: تمام تیم‌ها برای قهرمانی می جنگند/ با قدرت پیش خواهیم رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا حضرت‌پور درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دادیم. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند، اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند.

وی تصریح کرد: به نظر من تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

حضرت‌پور افزود: جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کم است، بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

دیدار ایران و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ت 54

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول