اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گزارش آثار و نتایج همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شود

عضو شورا شهر با بیان اینکه گزارشی از سوی شهرداری در خصوص نتایج همایش فرصت های سرمایه گذاری ارائه شود، گفت: مردم باید بدانند چه سودی از این همایش در بخش های مختلف از سوی سرمایه گذاری در شهر ایجاد خواهد شد.

گزارش آثار و نتایج همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شود

به گزارش خبرنگار فارس، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری اتفاق خوبی بود، گفت: تمام بخش ها آورده خود را در برنامه روز گذشته در جهت باورها و اعتقادات خود به میدان آوردند. این رویداد تنها به خیابان ولیعصر منحصر نشد بلکه در دیگر مناطق و بوستان ها نیز شاهد برگزاری مراسمات بودیم.

وی از حضور مردم از سایر استان ها در این مراسم خبر داد و افزود: جمعیت حاضر در خیابان ولیعصر زیاد بود و از ساعت ۲۰:۳۰ اعلام شد که دیگر، افراد در جشن حضور پیدا نکنند چون فضا فراهم نیست.

کاشانی با بیان اینکه گزارشی از سوی شهرداری در خصوص نتایج همایش فرصت های سرمایه گذاری ارائه شود، اظهار داشت: مردم باید بدانند چه سودی از این همایش در بخش های مختلف از سوی سرمایه گذاری در شهر ایجاد خواهد شد.

منطقه ای که در 10 ماه گذشته 3 شهردار عوض کرد

ناصر امانی دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر با اشاره به مشکلات مردم منطقه ۱۹، تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته سه شهردار در این منطقه تغییر کرده و این گلایه صحیح است.

وی تأکید کرد: ما در شهرداری نیروهای زیادی داریم و مردم تقاضا دارند که از نیروی بومی در منطقه بهره گرفته شود. از شهردار تهران تقاضا داریم در اولین فرصت یک شهردار که قابلیت جابجایی و تغییر نداشته باشد، برای منطقه ۱۹ منصوب کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن حمایت از حقوق کارکنان، یادآور شد: مردم ناراضی هستند و با مشاهده مسئولان، به آنها حمله می کنند. این موضوع در دولت اعلام شد که ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولتی افزایش پیدا کند اما از ۱۲ هزار نفر نیروی شهرداری تهران، دو هزار نفر حتی یک ریال افزایش حقوق نداشته اند.

امانی افزود: افزایش حقوق کارکنان شهرداری مناسب نبوده است. از شهردار می خواهیم در هیئت دولت به جدیت مشکل حقوق کارکنان را مطرح و افزایش حقوق و فوق العاده خاص کارکنان را پیگیری کند. شهرداری بار مالی این اقدام را پذیرفته و هیچ باری برای دولت ندارد لذا از شهردار تهران می خواهیم درخواست صدور مجوز از سوی دولت برای این اقدامات را با جدیت مورد پیگیری قرار دهد.

لزوم تقویت ناوگان مترو و اتوبوسرانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

علی اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری به عنوان یک اقدام خوب و مثبت اظهار کرد: نیاز داریم تقویت ناوگان اتوبوسرانی و مترو با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام شود.

وی ادامه داد: برخی از فرصت های سرمایه گذاری که در گذشته مشارکت کننده داشته به طور مجدد در این همایش معرفی شده و به اعتقاد من اقدام خوبی نبوده است. مطالعات فنی و اقتصادی که امضای معتبری داشته باشد، در برخی فرصت های سرمایه گذاری قابل مشاهده نبود که تقاضا می کنیم بر اساس اسناد با امضای معتبر معرفی شود تا سرمایه گذاران با خیال راحت وارد سرمایه گذاری شوند اما در مجموع برگزاری این رویداد، اقدام مثبتی بود که امیدواریم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول