اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های قزوین

رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین به همراه معاون دادستان مرکز استان و فرمانده پلیس راهور از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه بازدید کردند.

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در جریان بازدید از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه اظهار کرد: وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های استان به دلایل مختلف از جمله حمل مواد مخدر، قاچاق کالا، تصادفات درون شهری و جاده‌ای، محکومیت های مالی مالکین، رانندگی توسط افراد فاقد گواهینامه، وسایل نقلیه سرقتی و... توقیف شده‌اند.

وی افزود: بسیاری از این وسایل نقلیه توقیفی دارای پرونده قضایی هستند و باید در روند رسیدگی تعیین تکلیف شوند و قطعاً دستورات لازم برای تسریع در وضعیت این وسایل نقلیه صادر و به همکاران قضایی ابلاغ خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: به منظور بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان یک کارگروه ویژه در دادسرای مرکز استان و با عضویت دستگاه های متولی و مرتبط تشکیل و وضعیت این وسایل نقلیه به قید فوریت بررسی و تعیین تکلیف می شود.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: برخی از این وسایل نقلیه بیش از 10 سال در پارکینگ ها توقیف شده و رها شدن آنها بدون شک موجب تضییع حقوق اشخاص و در صورت ضبط به نفع دولت مصداق تضییع حقوق بیت المال است.

وی تاکید کرد: قطعاً در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از تضییع بیت المال، پیگیری وضعیت این وسایل نقلیه به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و تعیین تکلیف خواهند شد و ضروری است در این خصوص برخی رویه ها گذشته مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول