اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تصمیم اعضای کمیته فنی برای استعفا به تعویق افتاد؟

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از ابقای اسکوچیچ تا آستانه استعفا پیش رفتند.

تصمیم اعضای کمیته فنی برای استعفا به تعویق افتاد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه امروز اعضای هیات رییسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز با تصمیم گیری در خصوص ابقای دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی به اتمام رسید.

البته ظاهرا این تصمیمی است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با آن موافق هستند و اعضای کمیته فنی که به اتفاق در جلسه قبلی خود صلاحیت سرمربی کروات را برای ادامه همکاری با تیم ملی رد کردند با این تصمیم هیات رئیسه مخالف بودند.

به همین دلیل پرویز مظلومی، مرتضی محصص، ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و علی اصغر مدیرروستا پس از خروج از این جلسه صحبتی با رسانه ها نکردند و حتی مظلومی که در اواخر جلسه با حالت قهر از سالن خارج شده بود، نیز فقط به گفتن این جمله که انشاءالله خیر است، اکتفا کرد.

شدت عصبانیت اعضای کمیته فنی به حدی بوده که در پایان جلسه برخی نفرات قصد استعفا از سمت خود را داشتند اما ظاهرا برخی اعضای کمیته به این دلیل که میرشاد ماجدی آن‌ها را به عضویت کمیته درآورده، برای خارج شدن سرپرست فدراسیون از فشار موقتا از سایر نفرات درخواست کرده‌اند تا چند روزی در این مورد دست نگه داشته و سپس تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول