اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صدیقی: غیبتم در فدراسیون ووشو به خاطر کرونا بود/ باید از معاون وزیر بپرسید درباره چه کسی حرف زده است

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما به خواهران منصوریان و افرادی که در آن درگیری بودند تذکر داده‌ایم و روز چهارشنبه در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری خواهد شد.

صدیقی: غیبتم در فدراسیون ووشو به خاطر کرونا بود/ باید از معاون وزیر بپرسید درباره چه کسی حرف زده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان روز جمعه 24 تیرماه با حواشی و جنجال زیادی بپا شد. در چارچوب برگزاری این مسابقات دِه‌پهلوان پدر یکی از ووشوکاران پس از مطلع شدن از درگیری فرزندانش با صدیقه دریایی و خواهران منصوریان وارد سالن تمرین ووشوکاران می‌شود و درنهایت درگیری فیزیکی بالا گرفته و حواشی زیادی دامنگیر فدراسیون ووشو شده است.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که ماجرای حواشی روز جمعه آکادمی ووشو چه بود، گفت: خب، همه از اتفاقاتی که رخ داده باخبر هستند و فکر می‌کنم خیلی نیازی به توضیح نباشد، اما ما روز چهارشنبه ساعت 14 جلسه کمیته انضباطی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فدراسیون ووشو خواهیم داشت. طرفین دعوا و ده‌پهلوان به همراه دخترانش در این جلسه حضور خواهند داشت. با توجه به اینکه این اتفاقات در حریم ووشو رخ داده، باید آنها در رابطه با این موضوع توضیحات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه بدهند. این جلسه فارغ از شکایت کیفری فدراسیون ووشو بابت ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، هتک حرمت و... شکایت کیفری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: ده‌پهلوان پس از اینکه مسابقه در وزن 52 کیلوگرم تمام می‌شود، وارد حریم و فضایی که متعلق به بانوان است می‌شود. ما این فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دو سال است درست کرده‌ایم و به خاطر شرایط کرونا و فضایی که نیاز داشتیم تا ورزشکاران بتوانند در آنجا برای حضور در مسابقات آماده شوند. متاسفانه پس از این اتفاقی که رخ داده، ده‌پهلوان پدر این ووشوکاران وارد فضای داخل می‌شود، با همیار حراست بانوان درگیر شده و بعد از آن هم ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده رخ داده است.

رئیس فدراسیون ووشو در واکنش به این سوال که برخی‌ها مدعی شده‌اند او پس از این درگیری از آکادمی ووشو فرار کرده ولی ده‌پهلوان در مصاحبه خود مدعی شده پس از پایان اتفاقات رخ‌داده، مأموران نیروی انتظامی حتی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازرسی بدنی کردند و به هیچ‌عنوان از صحنه فرار نکرده است، گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم وقتی پلیس وارد این ماجرا می‌شود، او متواری شده است. من گزارش پلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم و نمی‌دانم صحبت‌های او بر حسب چه سندی است. مستندات ما چیز دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوید. تعداد زیادی هم شهود وجود دارد.

 صدیقی در واکنش به این سوال که گویا ده‌پهلوان مدعی شده بینی همسرش شکسته، آیا چنین چیزی صحت دارد یا خیر، گفت: به هر حال در آن درگیری هر کسی از حریم خود دفاع کرده است اما تا به این لحظه در رابطه با این موضوع گزارشی به ما ارائه نشده است. اگر هم شکایتی کرده، قطعا از کسی که بینی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکسته شکایت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که خواهران منصوریان در فیلمی که منتشر شده در حال درگیری هستند، آیا فدراسیون نمی‌خواهد در کمیته انضباطی درباره آنها که کادر فنی تیم ملی هستند، تصمیمی بگیرد، گفت: گزارشی علیه خواهران منصوریان به دست ما نرسیده است. کسی از آنها شکایتی نکرده است. آنها از حریم خود دفاع می‌کردند. بالاخره این موضوع اتفاق افتاده، آنها  حمله نکرده‌اند،‌ اما ما صحبت‌های لازم با خواهران منصوریان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم. به آنها و دیگر افرادی که در آن صحنه بودند تذکر داده‌ایم. ما کمیته انضباطی خواهیم داشت، باید ببینیم در کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهند گرفت. به هر حال صدیقه دریایی و خواهران منصوریان با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود و دخالتی که ده‌پهلوان انجام داده بود، آنها هم درگیر شده بودند.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که هفته گذشته خبرهایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه به دلیل حواشی رخ‌داده شما دیگر در فدراسیون حضور پیدا نمی‌کنید، آیا این موضوع صحت داشت، اظهار داشت: خیر، همه کرونا می‌گیرند اما وقتی من کرونا می‌گیرم و چند روزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استراحت می‌کنم باید به همه جواب بدهم.

صدیقی در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی که طی این مدت پیرامون ووشو وجود داشته، خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ووشو قرار است به انجمن تبدیل شود، آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: خیر، من هم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیده‌ام و تکذیب می‌کنم. یک رسانه‌ای چنین موضوعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده بود، آنها هم پس از بررسی متوجه اشتباه خود شدند و عذرخواهی شدند.

وی در پاسخ به این سوال که بحث اینکه قرار است آکادمی ووشو به شرکت توسعه و تجهیز تحویل داده شود، آیا این موضوع شایعه است، گفت: حرف و حدیث‌ها زیاد است، من چنین چیزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشنیده‌ام، هیچ حاشیه‌ای در ووشو وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به بی‌اخلاقی صورت گرفته از سوی رئیس یک فدراسیون ورزشی مبنی بر ایجاد یک صفحه اجتماعی در فضای مجازی صحبت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده، آیا منظور او با شما بوده است، یا خیر، افزود: به نظرم باید از معاون وزارت ورزش و جوانان سوال کنید که در مورد چه کسی حرف زده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول