اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تأکید علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان بر حفظ وحدت در برابر جریانات تکفیری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی بر حفظ وحدت مسلمانان در برابر جریان انحرافی و تکفیری تأکید کردند.

تأکید علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان بر حفظ وحدت در برابر جریانات تکفیری

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان گفت: پنجمین سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از روز چهارشنبه تا شنبه به استان گلستان انجام شد و در جریان این سفر از مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی این استان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در جریان این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی نشستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با علمای شیعه و اهل سنت استان گلستان داشتند که در این نشست علمای شیعه و اهل سنت بر حفظ وحدت مسلمانان در برابر جریانات انحرافی و تکفیری تاکید داشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در این سفر اعضای کمیسیون از پروژه‌های عمرانی استان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی بازدید به عمل آوردند که اکثر آنها تا بیش از 60 درصد پیشروی داشت.

راستینه خاطرنشان کرد: در نشستی که در جراین این سفر اعضای کمیسیون با استاندار گلستان داشتند، بر اجرای مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهور مبنی بر اولویت دادن به تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالای 50 درصد تاکید شد و کمیسیون فرهنگی در ادامه کار از جایگاه نظارتی خود پیگیر این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول