اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فارس من| وضع رنگ‌بندی کرونایی در سمنان تغییر کرد

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: با عدم رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی و تشدید همه‌گیری کرونا، وضع رنگ‌بندی کرونایی در استان تغییر کرده است و به‌ناچار با اعمال محدودیت روبه‌رو خواهیم بود.

فارس من| وضع رنگ‌بندی کرونایی در سمنان تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «برای مسکن مهر سمنان هم فکری کنید» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «از مسئولین عاجزانه خواهش می‌کنیم یک سری به مسکن مهر بزنند. اینجا اصلاً انگار چیزی به اسم کرونا نیامده است. شما را به خدا فکری به حال مسکن مهر کنید».

سیدمحمدرضا هاشمی، رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با بیان اینکه محافل و برنامه‌ها در جامعه باید بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، گفت: ما با کسب‌وکار و برگزاری مراسم در وضع فعلی مخالف نیستیم؛ اما باید برگزاری برنامه‌ها و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: عادی‌انگاری و عدم استفاده از ماسک در سطح جامعه از عوامل تشدید همه‌گیری کروناست.

هاشمی افزود: بازدید و نظارت بر فعالیت بازار، کسبه، پاساژها و مراکز خرید توسط فرمانداران و اتاق اصناف در دستور کار باشد.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان عنوان کرد: با عدم رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی و تشدید همه‌گیری کرونا، وضعیت رنگ‌بندی در استان تغییر کرده و به‌ناچار با اعمال محدودیت روبه‌رو خواهیم بود و ضروری است تا دقت لازم در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

هاشمی با تأکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از دزهای مختلف واکسن در استان با محوریت صداوسیما انجام گیرد، گفت: سرعت سرایت این زیر سویه بسیار زیاد است و ضرورت دارد تا مراقبت‌ها در استان با جدیت افزایش یابد تا مجدداً شاهد افزایش بستری‌ها و بیماران در آی.سی.یو بیمارستان‌ها نباشیم.

انتهای پیام/74001/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول