اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی آزاد رنکینگ‌دار تونس‌|‌ حریف گرجستانی به دنبال انتقام از زارع/اسنایدر با طلا خط و نشان کشید

2 مدعی کشتی آزاد جهان بعد از کسب مدال طلای مسابقات رنکینگ‌دار تونس برای حریفان خود خط و نشان کشیدند.

کشتی آزاد رنکینگ‌دار تونس‌|‌ حریف گرجستانی به دنبال انتقام از زارع/اسنایدر با طلا خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین مرحله مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی به میزبانی تونس در حال برگزاری است که روز گذشته 2 مدعی بزرگ وزن 97 و 125 کیلو با مدال طلا آمادگی خود را برای مسابقات جهانی صربستان به رقبا نشان دادند.

در وزن 97 کیلو کایل اسنایدر دو ماه قبل از مسابقات جهانی نشان داد که حریفانش با چه چیزی روبرو خواهند شد. قهرمان سه دوره جهان و المپیک در مسابقات تونس عملکرد چشمگیری داشت و طلای وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کرد. اسنایدر که از سال 2015 تاکنون به فینال وزن 97 کیلوگرم در مسابقات جهانی و المپیک راه یافته با نتیجه 32 بر یک از حریفانش پیشی گرفت و سومین مدال طلای سال خود را به دست آورد. او به ترتیب در ماه ژانویه و می برنده جایزه بزرگ ایوان یاریگین و مسابقات پان‌امریکن شد.

اسنایدر پس از شکست عبدالرشید سعدالهیف ملقب به تانک روسی در 4 سال گذشته، چشم به سومین عنوان قهرمانی خود در جهان خواهد داشت اما او همچنان باید حریفان قدرتمندی را پشت سر بگذارد که محمدحسین محمدیان یکی از حریفان برتر است.

یکی دیگر از آزادکارانی که در مسابقات جهانی چشم به عنوان قهرمانی دارد جنو پتریاشویلی از گرجستان است. عملکرد او به اندازه اسنایدر قانع کننده نبود اما این کشتی‌گیر با طلای 125 کیلوگرم به خانه بازگشت. دارنده 3 عنوان قهرمانی جهان سال گذشته در فینال المپیک و در فاصله دو ماه بعد به ترتیب مقابل گیبل استیوسون از آمریکا و امیرحسین زارع شکست ناامیدکننده ای متحمل شد اما پتریاشویلی با دو طلای مسابقات رنکینگ‌دار و نقره قهرمانی اروپا سعی خواهد کرد انتقام باخت خود را از زارع در بلگراد بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول