اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حضور ارتش در میهمانی 10 کیلومتری عید غدیر خم

معاون اجرایی ارتش از همراهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش بزرگ پیاده روی «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم» در تهران و گل آرایی مضجع نورانی ائمه اطهار (ع) در عتبات عالیات خبر داد.

حضور ارتش در میهمانی 10 کیلومتری عید غدیر خم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمد محمودی  معاون اجرایی ارتش از همراهی و همدلی خانواده ها و فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاههای بسیج شهرک های سازمانی در همایش بزرگ پیاده روی «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم» در تهران و گل آرایی مضجع نورانی ائمه اطهار (علیهم السلام) در عتبات عالیات با کمک باغداران گل تهران و پاکدشت خبر داد.

 فرمانده قرارگاه اربعین ارتش افزود: در ایام و مناسبت های نورانی دهه امامت و ولایت، بویژه عید سعید غدیر خم، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی همکاری با نهادهای مردمی بویژه باغداران خیر گل تهران و پاکدشت در ارسال دسته های گل جهت گل آرایی مرقدهای مطهر ائمه اطهار (علیهم السلام) در کربلای معلا، نجف اشرف، کاظمین و سامراء با استفاده از ظرفیت قرارگاه اربعین ارتش و خادمان افتخاری خدمت رسانی می کند.

وی افزود: همچنین ارتش در اربعین حسینی (ع) و در امتداد عید سعید غدیر خم نیز با استقرار موکب های خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات شامل موکب های اسکان و پذیرایی، بیمارستان های صحرایی و خدمات بهداشتی و درمانی در پایانه های مرزی که از سوی قرارگاه اربعین کشور اعلام خواهد شد، همچون سنوات گذشته به هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهد کرد.

امیر محمودی در ادامه در خصوص همراهی و همدلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در میهمانی 10 کیلومتری غدیر که از چهار راه ولی عصر (عج) تا تقاطع پارک وی تهران، فردا دوشنبه و در روز عید غدیر خم برگزار خواهد شد،گفت: علاوه بر برگزاری جشن های باشکوه مراسم عید غدیر در مجتمع های مسکونی، مساجد، حسینیه ها و پادگانهای ارتش، جمع کثیری از خانواده ها و فرزندان کارکنان در قالب پایگاههای بسیج کوی های سازمانی در قالب تشکل های مردمی در مراسم معنوی و مردمی میهمانی ده کیلومتری غدیر، حضوری پرشور خواهند داشت تا باردیگر عشق و ارادت خالصانه و همیشگی خود را به مولای متقیان امام علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) نشان دهند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول