اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری| تجهیز 7 میلیاردی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان/ حرکت به سوی وضعیتی در شأن معلمان

با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، درمانگاه مستعمل و خارج از شأن خانواده فرهنگیان هرمزگان، اکنون با 7 میلیارد تومان تجهیز به یکی از درمانگاه‌های با کیفیت بندرعباس تبدیل شد.

پیگیری| تجهیز 7 میلیاردی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان/ حرکت به سوی وضعیتی در شأن معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اواخر آذرماه 1400 بود که خبرگزاری فارس با انتشار مجموعه گزارشات و تصاویری از وضعیت دردناک درمانگاه فرهنگیان استان هرمزگان واقع در شهر بندرعباس خواستار توجه مسؤولان امر به این موضوع و تجهیز تنها درمانگاه فرهنگیان در استان هرمزگان شد.

وضعیت تجهیزات درمانگاه فرهنگیان در سال‌های گذشته

 

مصائب درمانگاه فرهنگیان هرمزگان/ از فرسودگی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی تا چشم‌انتظاری 28 هزار فرهنگی

وضعیت درمانگاه فرهنگیان هرمزگان+عکس

 

حالا از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس خبر رسیده که با پیگیری‌های قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و با دستورات استاندار، درمانگاه فرهنگیان که سال‌ها در وضعیتی راکد و زننده و به دور از شأن خانواده معلمان و فرهنگیان هرمزگان قرار داشت، با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال تجهیز شده است.

 

این میزان اعتبار از محل مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع هرمزگان و بخصوص با پیگیری رییس هیأت مدیره پالایشگاه نفت بندرعباس تأمین شده و درمانگاه فرهنگیان هرمزگان در وضعیتی متفاوت از گذشته در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

ارتقای وضعیت پزشکان متخصص و فوق تخصص

اکنون بر اساس اعلام رسمی درمانگاه فرهنگیان هرمزگان، با استقرار دستگاه اکوکاردیوگرافی و اکوی پیشرفته، متخصص قلب و عروق در دور زو از هفته، متخصص داخلی در 3 روز از هفته، دندانپزشکی هر روزه در دو شیفت صبح و عصر با تجهیزات جدید و پیشرفته، متخصص زنان و زایمان در 3 روز از هفته، متخصص اطفال در دو روز از هفته، فوق تخصص چشم پزشکی در دو روز از هفته و سونوگرافی با تجهیزات جدید و به روز به همراه متخصص مربوطه در 3 روز از هفته به همراه بخش‌های سرم درمانی و تزریقات و بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مراقبت‌های مامایی و دوران بارداری، ثبت نوار جنین و تغذیه و رژیم درمانی آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و دیگر گروه‌های جامعه است.

بدون شک بهبود وضعیت این درمانگاه نه تنها سبب افزایش رضایتمندی خانواده فرهنگیان و معلمان پرتلاش استان خواهد شد بلکه شأن و جایگاه این شغل ارزشمند را نیز در جامعه ارتقا خواهد داد.

انتهای پیام/ 3728/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول