اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ساماندهی هزار نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به پیگیری های این سازمان برای ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ها در سال 1401، از ساماندهی بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور طی چهارماه اول امسال خبر داد.

ساماندهی هزار نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در این مدت مجوز جذب و بکارگیری ۷۵۴ نیروی قراردادکارمعین در شهرداری های ۹ استان و کلانشهرهای اصفهان و مشهد از میان واجدین شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، صادر شد.

وی اضافه کرد: این مجوزها بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مجوز در سال ۱۴۰۰ نیز برای۵۲۶۱ نیروی قراردادکارمعین در شهرداری های ۲۸ استان و چند کلانشهر صادر شد، بر تسریع در انجام ارزیابی مربوطه و اجرای فرآیند مجوز قراردادکارمعین در شهرداری ها و استانداری ها تاکید نمود و گفت: صدور این مجوزها در سال جاری نیز در دستور کار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار دارد.

جمالی نژاد همچنین اعلام کرد: در اجرای ماده ۶ آئین نامه اجرایی قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی و در راستای ارج نهادن به سرمایه‏ های انسانی و همچنین ایجاد ثبات و امنیت شغلی، افزایش انگیزه خدمتی کارمندان پیمانی شهرداری‏ها و سازمان‏های تابعه؛ نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی۳۴۰ نفر از کارمندان پیمانی واجد شرایط در شهرداری های استان‏های گیلان، سیستان و بلوچستان، یزد، قزوین و مرکزی به رسمی آزمایشی اقدام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول