اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حذف دلالان از مسیر خریدهای شهرداری/ صرفه جویی از طریق خرید از بورس کالا

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه خرید کالاهای مورد نیاز شهرداری از طریق بورس کالا، گفت: این اقدام، باعث حذف واسطه ها از مسیر خریدهای شهرداری همچنین تسریع در تأمین و تحویل کالاها، مصالح و افزایش فضای رقابتی و شفافیت حداکثری شده است.

حذف دلالان از مسیر خریدهای شهرداری/ صرفه جویی از طریق خرید از  بورس کالا

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره خرید ۱۴۴۰۰ تن قیر توسط شرکت سرمایه گذاری شهر از بورس کالا، اظهارداشت: ۲۷۵ میلیارد ریال صرفه جویی حاصله، با روشهای اتخاذ شده توسط شرکت سرمایه گذاری شهر و با حمایتها و تسریع در پرداخت ها و تخصیص اعتبارات لازم توسط معاونت مالی و اقتصاد شهری حاصل شده است.

فلاح ادامه داد: این خریدها توسط شرکت سرمایه گذاری شهر که دارای بالاترین رتبه انضباط مالی و شفافیت در شهرداری تهران است، انجام می شود و تأمین مالی آن توسط معاونت مالی شهرداری صورت می گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مزایای خرید از بورس کالا را، شفافیت، حذف واسطه ها و صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد فضای رقابتی و حضور تولید کنندگان بدون واسطه عنوان کرد و گفت: به جز خرید قیر، خرید میلگرد و سه پارت سیمان، یکی دیگر از اقدامات شهرداری بوده و صرفه جویی قابل ملاحظهای همراه داشته است.

فلاح با اعلام اینکه طی دو ماه گذشته تاکنون ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط معاونت مالی و اقتصاد شهری تخصیص یافته و هزینه شده است، افزود: شهرداری تهران توانسته با کاهش حدود ۱۸ درصد قیمت، قیر خریداری شده از بورس را با ۲۷۵ میلیارد ریال صرفه جویی بیشتر خریداری کند.

وی افزود: تغییر نگرش و ایجاد وحدت رویه در دوره جدید شهرداری تهران نسبت به ایفای به موقع تعهدات به تأمین کنندگان و فروشندگان کالا در بورس، باعث ترغیب همکاری با شهرداری تهران شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول