اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| درخواست مخاطبان فارس از شهرداری تهران/ نگذارید رقص در مترو عادی‌ شود

برخی از مخاطبان «فارس من» با ثبت سوژه‌ای خواستار برخورد با هنجارشکنان در مترو در قالب رقص زنان شدند.

فارس من| درخواست مخاطبان فارس از شهرداری تهران/ نگذارید رقص در مترو عادی‌ شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان «فارس من» با ثبت سوژه‌ای خواستار برخورد با هنجارشکنی در مترو در قالب رقص زنان شدند.

آوازخوانی و رقص زنان در مترو غیرقانونی و ممنوع است و بنا به گفته مخاطبان پشت پرده تمام این ماجراها در اصل ضعیف و سست کردن مکتب شیعه است و دست‌های پشت پرده و پنهان در این زمینه بسیار زیاد است.

مسوولان مترو تهران هر چند هنوز پاسخی به مخاطبان «فارس من» نداده اند ولی اخیرا همزمان با هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج این ارزش ایرانی، اسلامی و ارائه الگو عملی شیوه‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر ایستگاه‌های عاشقی توسط گروه دانشجویی و مردمی «مثل هانیه» و با حمایت مسئولان فرهنگی مترو تهران برگزار شد.

تیم مثل هانیه با استقرار در این ایستگاه‌ها ضمن دعوت از خانم‌هایی که حجاب مناسبی ندارند با اهدای هدایای فرهنگی و برقراری ارتباط صمیمانه، از آنها می‌خواهند تا یکی از شهدایی را که تصاویر و وصیت آنها روی دکور به چشم می‌خورد به عنوان همراه و رفیق آسمانی خود برای همراهی و الگوبرداری در ادامه مسیر زندگی‌شان انتخاب کنند و سعی کنند هر روز بیشتر از قبل شبیه او زندگی کنند.

در ادامه به عنوان اولین قدم برای مثل شهدا شدن و هم‌عهدی با آنان از این خانم‌ها خواسته می‌شود تا در صورت تمایل حجاب آنها با گیره‌های روسری زیبایی که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اند، کامل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول