اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش ملی‌پوش بدمینتون به شایعه خداحافظی و حضور در بازی‌های المپیک

بانوی بدمینتون‌باز کشورمان در خصوص شایعه خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی توضیحاتی داد.

واکنش ملی‌پوش بدمینتون به شایعه خداحافظی و حضور در بازی‌های المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثریا آقایی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، اظهارداشت: بعد از انتخابی المپیک در لیگ برتر حضور پیدا کردم و توانستم برای چند سال و دومین سال پیاپی برای تیم تبریز قهرمان شوم. بعد از المپیک به دلیل آسیب‌دیدگی جسمی با نظر مربی و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تصمیم گرفتم مدتی از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شوم چون آسیب دیده بودم و به طور کامل درمان نکرده بودم. در مسابقات فجر هم بازی نکردم و در حال حاضر تمریماتم را دنبال می‌کنم و در کنار آن کار مربیگری می‌کنم. 

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان درباره شایعه خداحافظی‌اش از دنیای حرفه‌ای، عنوان کرد: اگر بحث خداحافظی باشد رسمی آن را انجام می‌دهم، در مسابقات انتخابی آسیایی شرکت نکردم چون نمی‌خواهم فقط صرف حضور باشد، دوست دارم اگر بازی می‌کنم نتیجه بگیرم. باتوجه به لغو مسابقات بین‌المللی به خاطر کرونا، برنامه مسابقات کمرنگ شد، تمریناتم را دارم اما در این مدت آن را کمتر کردم، این دلیلی بر این شد همه فکر کنند من خداحافظی کرده‌ام اما خداحافظی رسمی نکرده‌ام و تمریناتم را دارم، هنوز تصمیم نگرفته‌ام در چه مسابقاتی بازی کنم و چیزی معلوم نیست. 

آقهیی درباره اینکه آیا تمایل به ادامه ورزش قهرمانی داری، گفت: اگر به آن آمادگی قبل برسم چون بدمینتون به تمام فاکتورهای آمادگی نیاز دارد و اگر بتوانم به آن آمادگی جسمانی قبل برگردم، دوست دارم بازی کنم. در حال حاضر رویای بعدی‌ام این است ثریاهای بیشتری بسازم و با بچه‌های کوچک کار کنم و تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم. اینطور توست قطعی و ۱۰۰ درصد بگویم به ورزش حرفه‌ای برمی‌گردم. 

وی درباره اینکه آیا برای مربیگری دوره دیده، تصریح کرد: دوره‌های مربیگری طی کردم، ۳ هفته قبل از سوی آسیا برای مربیگری سطح یک دعوت و قبول شدم.

آقایی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا می‌توان امیدوار بود او را در المپیک ۲۰۲۴ ببینیم، یادآور شد: حضور در المپیک واقعا کار سختی است به خصوص در رسته بدمینتون، نمی‌توان گفت غیر ممکن اما نیاز به انگیزه و آمادگی از همه لحاظ دارد. کسب سهمیه کار دشواری است اما اگر از همه نظر جسمی، روحی و انگیزشی با برنامه‌ریزی فدراسیون به آن سطحی که می‌خواهم برسم، براب المپیک پاریس تلاش کنم. برای بازی‌های آسیایی در انتخابی شرکت نکردم و چون مسابقات به تعویق افتاد برنامه‌ای نداشتم. تمریناتم را ادامه دادم تا ببینیم شرایط به چه صورت می شود، معلوم نیست بتوانم در انتخابی شرکت کنم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول