اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش مدیرکل تهران درباره فعالیت مختلط در ایران‌مال/جوادی: مدیران مجوزی از ما نگرفته‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: مسئولان مجتمع تجاری ایران مال در خصوص فعالیت مختلطی که داشتند از ما مجوزی دریافت نکرده‌اند.

واکنش مدیرکل تهران درباره فعالیت مختلط در ایران‌مال/جوادی: مدیران مجوزی از ما نگرفته‌اند

علی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پلمب بخش ورزشی مجموعه تجاری ایران مال، اظهارداشت: ما مجموعه را پلمب نکردیم بلکه بخشی را که تخلف در آن صورت گرفته به صورت موقت از فعالیت محروم کردیم تا فرایند قانونی طی شود و اخذ مجوز صورت بگیرد.  

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: اول اینکه آنها باید برای بخش‌‌های اماکن ورزشی خود مدیر معرفی کنند و دوم طبق دستورالعمل وزارت ورزش اختلاط زنان و مردان منع قانونی دارد. مجتمع ایران مال مجوز کلی برای مجموعه‌هایش داشته اما با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده باید برای هر بخش یک متولی معرفی کند تا پاسخگو باشد. 

جوادی با اشاره به اینکه اداره کل از حمایت بخش خصوصی و دولتی در ورزش حمایت می‌کند، تصریح کرد: استان تهران فقیرترین استان در سرانه ورزشی است بنابراین ما از اینکه بخش خصوصی و دولتی ورزش کمک می‌کند، استقبال می‌کنیم. وقتی یک فضای تجاری آمده و در ورزش فعالیت می‌کند ما حمایت می‌کنیم اما مطابق با قوانین به هیچ عنوان اختلاط زن و مرد را در فضای ورزشی نداریم.

جوادی با بیان اینکه این مجتمع تجاری برای فعالیت صورت گرفته مجوزی نداشته، خاطرنشان کرد: این فعالیت بدون مکاتبه بوده و مورد تایید نیست. اگر این مجتمع می‌خواهد فعالیتی در جاده درستی داشته باشد باید مدیر معرفی و برای فعالیت زنان و مردان زمان‌بندی تعیین کند چون وقتی حرمت‌ها حفظ نشود خیلی از زنان نمی‌توانند فعالیت ورزشی داشته باشند. این مجتمع تجاری می تواند مانند سایر باشگاه‌ها در زمان‌بندی تفکیک داشته باشد در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، یادآور شد: این اتفاق مربوط به یک ماه پیش است؛ در زمانی که استان تهران برنامه‌های زیادی برای حجاب و عفاف داشته حالا این کلیپ پخش شده و به فعالیت‌های ما لطمه وارد کرده است. باید متولیان امر بیایند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول