اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شلیک دو راکت از نوار غزه به شهرک صهیونیستی عسقلان+ فیلم

رسانه‌های عربی و عبری می‌گویند همزمان با شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه، سامانه‌های گنبد آهنین نیز فعال شدند.

شلیک دو راکت از نوار غزه به شهرک صهیونیستی عسقلان+ فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد شنبه از به‌صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین هم‌مرز با نوار غزه خبر داد.

برخی رسانه‌های عربی هم می‌گویند چند فروند راکت به سمت شهرک‌های «اشدود» و «عسقلان» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

همزمان روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم گزارش داد که سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین فعال شده و صدای چند انفجار در آسمان شهرک‌های نزدیک غزه به‌گوش رسیده است.

یدیعوت در ادامه تایید کرد که یک فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک عسقلان شلیک شده اما مدعی شد که گنبد آهنین، آن را رهگیری کرده است.

این رسانه عبری همچنین خبر داد که دو شهرک‌نشین صهیونیست حین فرار به سمت پناهگاه‌ها باز ترس حمله موشکی به شهرک عسقلان، دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل گردیدند.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای گفت در مجموع ۲ فروند راکت از نوار غزه شلیک شده که یکی از آنها توسط گنبد آهنین رهگیری و دیگری به زمین در عسقلان برخورد کرده است.

 

 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول