اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نقش دانش آموختگان بین الملل در اتحاد ملت‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در آئین نکوداشت دانش آموختگان بین‌الملل دختر دانشگاه‌های کشور، نقش دانش آموختگان بین الملل در اتحاد ملت‌ها را تشریح کرد.

نقش دانش آموختگان بین الملل در اتحاد ملت‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، آئین نکوداشت دانش آموختگان بین‌الملل دختر دانشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه، ۲۳ تیرماه با حضور مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، در تالار رودکی پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

گنجی، در این مراسم ضمن توصیه هایی به دانش آموختگان دختر بین الملل دانشگاه های کشور، اظهار داشت: اکنون که عازم کشورهای خود هستید از نظر علمی خود را بیشتر تقویت کنید تا بتوانید مسائل و مشکلات کشورتان را حل کنید. احساس دوستی و صمیمیتی که در این مدت بین شما و سایر دانشجویان ایجاد شده است را حفظ کنید. با فعالیت در پروژه های میان رشته‌ای نیز ضمن به روز نگه داشتن خود از نظر علمی می توانید ارتباطات تان را تقویت کنید.

وی با اشاره به وضعیت علمی، آموزشی و اخلاقی حاکم بر کشورمان تصریح کرد: مطمئنم، شما عزیزان در کنار علم آموزی در ایران خودتان را به ارزش‌های اخلاقی نیکو نیز آراسته‌اید  که حراست از این موضوع  ارزشمند و لازمه هر مسلمان مومن و مومنه ای است.

گنجی افزود: حفظ احساس صمیمیت بین شما و  دانشجویان سایر کشورها به شما در برداشتن قدم‌های بزرگ در راستای نزدیکی و اتحاد نظام بین‌الملل و یکدلی در بین ملتها کمک خواهد کرد. همچنین دانشی که شما دانش آموختگان عزیز در دانشگاه های ایران کسب کرده‌اید در ایجاد زمینۀ برابری حقوق میان زن و مرد می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند که این مهم توسط شما، فرهیختگان جامعه قابل تحقق خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به این دانش آموختگان خاطرنشان کرد:  هر جا که زمینه علم آموزی را یافتید به دنبال آن بروید چرا که علم منشاء دانایی و زمینه رشد و تعالی انسان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: دختران گرامی اگر دنبال قدرتمندی هستید، به دنبال علم افزایی باشید و هرگز خود را دانش آموخته فرض نکنید زیرا هرچه بیشتر بر علم تسلط پیدا کنید، قدرت و نفوذ کلامتان در جامعه نیز بیشتر خواهد شد.

اهدای لوح تقدیر به نمایندگان دانش آموختگان، قرائت سوگندنامه دانش آموختگی  دانش آموختگان دختر از دیگر برنامه های آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌الملل دختر دانشگاه‌های ایران بود.

این مراسم با حضور 150 دانش آموخته 20 ملیت از 43 دانشگاه کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول