اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیمه تکمیلی بازنشستگان «تحمیلی و ناکارآمد» است

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان «تحمیلی» است و موارد مورد نیاز بازنشستگان را پوشش نمی‌دهد.

بیمه تکمیلی بازنشستگان «تحمیلی و ناکارآمد» است

ارسلان حیدری رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: با همکاری دبیرِ خانه کارگر توانستم برای بازنشستگانی که در صف نوبت قرار می‌گیرند اتاق تکریم در نظر بگیریم.

وی افزود: همچنین نفراتی مستقر شدند تا زمان حضور پزشکان به صورت ماهیانه در اختیار بازنشستگان قرار بگیرد و نوبت‌دهی نیز به صورت تلفنی انجام می‌شود.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: شعبه‌های تامین اجتماعی در بعضی از مناطق نظیر میناب و رودان در شان بازنشستگان نیست.

حیدری ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی برخی شهرستان‌ها تنها در ساعت اداری فعالیت دارد و یک پزشک به تنهایی هم کار دندانپزشکی و هم معاینه داخلی را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۶۵ درصد بازنشسته‌ها زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و از جاسک تا  بندرعباس هیچ بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیمه تکمیلی که شخصا آن را بیمه تحمیلی می‌دانم موارد مورد نیاز بازنشستگان را پوشش نمی‌دهد.

حیدری افزود:  از همه رسانه‌ها تقاضا دارم صدای ما باشند و خواستار ان هستیم که اجازه دهد از امکانات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنیم و به دنبال بیمه تکمیلی نباشیم و یا اگر برایشان مقدور نیست حداقل اجازه دهند بازنشستگان خودشان قرارداد بیمه تکمیلی را با کسانی که واقعا خدمات ارائه می‌دهند ببندند و این مسئله تحمیلی نباشد.

وی افزود: هشت کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان هرمزگان در هرمزگان وجود دارد که به جز بندرعباس مابقی کانون‌ها مکان را ندارند و از مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خواستاریم در سازمان تامین اجتماعی مکانی در اختیار قرار بگیرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول