اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر

مشاور امور بانوان فرمانداری اسلامشهر از اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبرداد.

اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر

معصومه گیل آبادی مشاور امور بانوان فرمانداری اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه شاخص با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان درحال برگزاری است.

گیل آبادی گفت: برگزاری اولین رویداد مد و لباس ایرانی اسلامی اسلامشهر در تالار قصر طلایی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ تیرماه توسط دفتر امور بانوان فرمانداری اسلامشهر از مهمترین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.

مشاور امور بانوان فرمانداری اسلامشهر با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری اسلامشهر در اجرای برنامه‌ها، تاکید کرد: بیش از ۲۰ جشن باشکوه در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان همراه با ویژه برنامه‌های فرهنگی و برپایی غرفه‌های متعدد توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری و با حضور کارشناسان فرهنگی و مذهبی و هنرمندان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۸ مراسم جشن طهورا و تجمع حافظان حریم خانواده به همت حوزه‌های بسیج سپاه ناحیه سیدالشهداء درسطح شهرهای اسلامشهر، احمدآباد و چهاردانگه برای بانوان در نظر گرفته شده است.

 

گیل آبادی با اشاره به دیگر برنامه‌های درحال انجام در هفته عفاف و حجاب اسلامشهر، تصریح کرد: برپایی اردوی بازدید از محل احداث پارک بانوان با همکاری شورای اسلامی شهر اسلامشهر، اجتماع بزرگ دختران زینبی در بخش چهاردانگه در روز جمعه ۲۴ تیرماه، قرائت بیانیه در نماز جمعه چهار شهر اسلامشهر، احمدآباد، واوان و چهاردانگه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان نام برد.

مشاور امور بانوان فرمانداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شامل مسابقات فرهنگی، تریبون‌های آزاد، مانورهای فرهنگی، تولید و انتشار محتواهای عفاف و حجاب در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه، برگزاری حلقه‌های صالحین و کارگاه و نشست‌هایی با موضوع سبک زندگی عفیفانه و ... توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان از مهمترین برنامه‌هایی است که‌ در طول هفته عفاف و حجاب در اسلامشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول