اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تعمیر رایگان لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار توسط کارگران جهادی مازندران

رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی کارگری مازندران در حوزه کمک رسانی‌های فنی و تعمیراتی، به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا برگزار شد.

تعمیر رایگان لوازم خانگی خانواده‌های کم‌برخوردار توسط کارگران جهادی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیرخم، رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی کارگری استان در حوزه کمک رسانی‌های فنی و تعمیراتی، به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا با محوریت شهرستان بابل برگزار شد. 

در این رزمایش، کارگران بسیجی استان در قالب ۵ گروه جهادی با حضور در منازل خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند به صورت رایگان به ارائه خدماتی در حوزه ی تعمیر لوازم و وسایل معیشتی خانه، به این خانواده‌های مددجو پرداختند. 

 

اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی،  تامین رایگان اقلام مورد نیاز برای تعمیر وسایل این منازل و هماهنگی با شرکت‌های مربوطه برای تعمیر لوازم‌هایی که دارای مشکلات اساسی بودند، از دیگر خدمات جهادی بوده که با همت و احسان کارگران مازندرانی در این رزمایش ارائه شد. 

سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا در حاشیه این رزمایش با اشاره به سازماندهی ۷۳ گروه جهادی تخصصی در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی از برنامه ریزی‌های هدفمند برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این گروه‌ها و نیز مراکز تولیدی و صنعتی فعال در راستای کمک رسانی به نیازمندان جامعه و نیز احیای مراکز تولیدی نیمه راکد و رفع موانع اشتغال زایی و کارآفرینی استان خبر داد.

وی گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه و فعال کردن گروههای تخصصی جهادی می‌تواند موانع و مشکلات جامعه را رفع کند.

 

مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران افزود: به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عیدغدیرخم سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با همکاری سپاه ناحیه بابل و حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان  رزمایش تعدادی از گروههای تخصصی جهادی کارگری را  در شهرستان برگزار کرد.

حسینیان با بیان اینکه ۷۳ گروه عملیاتی جهادی در سازمان  بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران سازماندهی شد، خاطرنشان کرد: امروز ۵گروه ‌جهادی به صورت سازماندهی شده برای  ارائه خدمت  به منازل محرومین و آنهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی هستند اعزام شدند.

وی افزود: گروههای تخصصی در زمینه برق، جوشکاری و تعمیر لوازم خانگی به منازل این افراد اعزام شدند در این راستا تهیه وسیله و اقلام  مورد نیاز  جهت تعمیر نیز به صورت رایگان تهیه شود همچنین برای هر منزل یک‌ بسته کمک معیشتی نیز تهیه و تقدیم خانواده‌ها شد.

 

مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: بحمدالله توانستیم گروههای جهادی مختلف را در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات فعال کنیم  تا از ظرفیت مجموعه تولیدی و صنعتی در جهت خدمت رسانی به  خانواده‌هایی که دچار آسیب شدند استفاده کنیم  تا بتوانیم بخشی از آلام آنان را کم کنیم. 

حسینیان گفت: قطعا نگاه جهادی آرامش بخش و مردم پسند است اگر این‌نگاه در تمام مراکز و مجموعه‌ها پر رنگ و گسترده شود می توانیم با تعامل بهتر بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کنیم.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز نیز در جبهه اقتصادی منسجم پای کار انقلاب ایستادند و در حوزه جهادی نیز مشتاقانه به ندای نظام و رهبر لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول