اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین نیازمندان و مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: سه‌هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی‌نقاط استان توزیع می‌شود.

توزیع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین نیازمندان و مددجویان کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم توزیع سه‌هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های نیازمند و مددجوی کمیته امداد اظهار کرد: امیدآفرینی، و نشاط خانواده‌های مددجو از وظایف اصلی ما در کمیته امداد است.

 وی عنوان کرد: سه‌هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی‌نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده‌های محروم ارائه می‌شود.

عسکری‌نژاد تصریح کرد: این لوازم در مجموع شامل دو هزار و ۱۴۴ دستگاه کولر، ۶۸۰ دستگاه یخچال، ۱۰۰ منبع آب، ۳۰۰ دستگاه بخاری و جاروبرقی است.

وی با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش به جهت همکاری در رزمایش‌های مشترک کمک‌های مومنانه؛ افزود: سه‌هزار سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب‌شرق ارتش میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله حمایتی و معیشتی و توانمندسازی دنبال می‌شود، افزود: علاوه بر کمک‌های موردی، ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس بعد خانوار در قالب مستمری به حساب خانوار تحت حمایت واریز می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات اشتغال رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال در بین ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشورکسب کرده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول