اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستگیری کلاهبردار مامورنما در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری اخاذ مامورنما که مبلغ 5 میلیارد ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار مامورنما  در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس در اردکان،‌ سرهنگ  اکبر شفیعی صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران،‌ اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را مأمور پلیس معرفی کرده و مبلغ ۵ میلیارد ریال از وی اخاذی و متواری شده است لذا با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند هویت فرد مامور نما را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی در ادامه با اشاره به کشف تجهیزات و البسه نظامی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد، که ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست در برخورد با افرادی که خود را مامور انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهادها معرفی می‌کنند حتما از آنها مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول