اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رونق تولید راه نجات کشور از مشکلات است/ از همه امکانات برای توسعه تولید استفاده کنیم

رئیس خانه صنعت کردستان با بیان اینکه، اکنون وقت آن است که از همه امکانات برای توسعه تولید استفاده کنیم، گفت: باید در به کارگیری همه پتانسیل‌های موجود در جهت ارتقا جایگاه تولید کوشا باشیم.

رونق تولید راه نجات کشور از مشکلات است/ از همه امکانات برای توسعه تولید استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت کردستان صبح امروز در همایش روز صنعت و معدن که با حضور معاون وزیر صمت در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رونق تولید راه نجات مملکت از مشکلات است و تولید، کار، آرامش جامعه، امنیت همه جانبه، جلوگیری از جنگ و خونریزی، موفقیت و پیروزی در هر جنگی، مقابله با تحریم و به یأس کشاندن تحریم کنندگان ، خودکفایی، حفظِ ارزش پول ملی، حفظ عزت و شرافت انسانی و کرامت انسانی ملت را به دنبال دارد.

وی افزود: از دولت انتظار داریم در راستای شکوفایی تولید آنطوری که شاید و باید، گام‌های قابل توجهی را بردارند و قوانین کارا و ویژه رونق تولید تصویب نمایند.

کاردانی اضافه کرد: اگر منابع مالی مملکت به درستی و برای پایدار ماندن اشتغال پایدار به سمت تولید سوق داده شود اشتغال پایدار و رونق تولید را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: تولید تکیه‌گاه محکم برای اقتصاد مملکت است و از آنجایی که بانک‌ها رکنی از ارکان رشد و توسعه هستند باید حمایت از تولید را مورد توجه قرار داده و کار را به مصادره و تملک واحدهای تولیدی نکشند.

رئیس خانه صنعت کردستان با بیان اینکه، اکنون وقت آن است که از همه امکانات برای توسعه تولید استفاده کنیم، عنوان کرد: باید در به کارگیری همه پتانسیل‌های موجود در جهت ارتقا جایگاه تولید کوشا باشیم. 

کاردانی از تلاش‌های دستگاه قضائیه در حمایت از تولید تقدیر کرد و گفت: دستگاه قضا در راستای فرمان رهبری در اقتصاد مقاومتی در چهارچوب قوانین جاری نسبت به حمایت از تولید و تولیدکننده به صورت ویژه حساسیت نشان می‌دهد. 

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اداری باید از اولویت کاری مسئولین باشد، افزود: فساد تنها رشوه نیست، سپردن کار از امروز به فردا، کم کاری، عدم راهنمائی درست، عدم آگاهی به کار، حتی عدم دلسوزی و عدم انجام کار به موقع، از جلوه‌های فساد است.

رئیس خانه صنعت کردستان اظهار کرد: باید شرایط مناسب برای جذب تسهیلات چه در امر سرمایه‌گذاری و چه در امر دوام و استمرار تولید تأمین و تدوین شود تا بتوان بر اساس آن سیاست، برنامه ریزی لازم را انجام و به اجرا درآورد.

وی گفت: در راستای کوچک‌سازی دولت و سبک کردن بار دولت و چابک‌سازی کارها از طریق سپردن کار مردم به مردم، امیدواریم نسبت به تقویت و به کارگیری تشکل‌های مردمی که پتانسیلی بسیار موثر و بازویی قوی و نیرویی توانا در کنار دولت و در خدمت دولت هستند اقدام لازم انجام شود.

کاردانی عنوان کرد: با عنایت به اهمیت تولید و رونق تولید باید ترتیبی اتخاذ شود تا تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سرلوحه دستورات و مقررات قرار گیرد و بسان قانون در این شرایط بحرانی اجرا شود چراکه در غیر اینصورت تشکیل جلسه، اتلاف وقت و تصویب موارد، فقط ثبت بر کاغذ است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول