اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حجاب باید به معنای پوشش معقول برای حفظ کرامت زن باشد

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه حجاب باید به معنای پوشش معقول برای حفظ کرامت زن باشد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل و اسوه خوش‌‏رفتاری، پاکدامنی و عفاف در بین زنان جهان است.

حجاب باید به معنای پوشش معقول برای حفظ کرامت زن باشد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حجت الاسلام جواد صادق زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در  همایش «بهترین حضور ویژه روز عفاف و حجاب»، حجاب و پوشش را از ضروریات دین اسلام بیان کرد و گفت: آیات متعددی از قرآن بر موضوع حجاب دلالت دارند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کامل و اسوه خوش‌‏رفتاری، پاکدامنی و عفاف در بین زنان جهان است، افزود: حجاب باید به معنای پوشش معقول برای حفظ کرامت زن باشد.

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره به تاریخچه روز ملی عفاف و حجاب، بیان کرد: مقوله عفاف و حجاب صرفاً ویژه خواهران و بانوان نیست بلکه مختص انسان و انسانیت است.

نکاحی با تأکید بر اهمیت ترویج عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: بالندگی هر جامعه ای مرهون نقش و تلاش مادران عزیز و بانوان است و بانوان پرتلاش شرکت واحد نیز علاوه بر نقش مادری و همسری، تکلیف اجتماعی خویش را بهترین شکل ممکن انجام می دهند و مجموعه شرکت واحد قدردان زحمات ایشان است.

گفتنی است، در این همایش از برگزیدگان حوزه عفاف و حجاب با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد و همچنین به برندگان مسابقه کتابخوانی نیز جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول