اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| تعیین دو منطقه آزاد کیش و قشم به عنوان مناطق آزاد معین استان ایلام در اربعین

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای پشتیبانی و خدمات دهی به زوار در اربعین امسال با درخواست استاندار ایلام مبنی بر تعیین شدن مناطق آزاد قشم و کیش به عنوان معین استان ایلام در اربعین پیش رو موافقت کرد.

دروازه عتبات| تعیین دو منطقه آزاد کیش و قشم به عنوان مناطق آزاد معین استان ایلام در اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز در پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم استان در مرکز پس از دیدار با قائم مقام شرکت مخابرات ایران در نشست ستاد مرکزی هماهنگی اربعین حسینی در مناطق آزاد که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با حضور سعید محمد و مجموعه اعضا برگزار شد گفت: اربعین سال جاری در فصل گرما برگزار می‌شود و به همین دلیل برای رفاه حال زوار در مسیرهای مهم اربعین استان ایستگاه‌هایی برای خدمات دهی به زوار ایجاد شده که نیازمند تجهیز امکانات از جمله سایه بان و وسایل خنک کننده هستیم و لازم است این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در اربعین امسال به علت اشتیاق بالای مردم بعد از دو سال برای حضور در این مراسم معنوی و همچنین به خاطر فصل گرما نیازمند تلاش ویژه در جهت تجهیز امکانات خدماتی، رفاهی، غذایی، بهداشتی و سرمایشی از جمله ایجاد آب سرد کن، سایه بان و ... برای زائران هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: تقاضا داریم دو منطقه آزاد قشم و کیش به عنوان مناطق معین در اربعین استان تعیین شوند تا در ساخت زیر ساخت‌ها و تجهیزات و امکانات لازم کمک و مساعدت داشته باشند.

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای پشتیبانی و خدمات دهی به زوار در اربعین امسال با درخواست استاندار ایلام مبنی بر تعیین شدن مناطق آزاد قشم و کیش به عنوان معین استان ایلام در اربعین پیش رو موافقت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول