اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بنیاد مسکن متولی طرح‌های توسعه روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای شهرستان رشت گفت: بنیاد مسکن به عنوان متولی طرح‌های توسعه روستایی با تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، نقش بسزایی در امر توسعه همه جانبه روستاها داشته است.

بنیاد مسکن متولی طرح‌های توسعه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حامد دائمی امروز در جلسه معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت در فرمانداری رشت با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای شهرستان رشت اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح‌های توسعه روستایی با تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی نقش بسزایی در امر توسعه همه جانبه روستاها داشته است.

به گفته وی، بنیاد مسکن توانسته از این طریق گام‌های موثری را در جهت بهبود وضعیت کلان جامعه روستایی همراه با بسترسازی مناسب برای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بردارد و در نهایت موجبات نگه‌داشت جمعیت و مهاجرت معکوس روستائیان را ایفا کند. 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به افداملت انجام شده بنیاد در سطح استان افزود: تاکنون خدمات ارزشمندی در روستاهای شهرستان به ویژه در زمینه اجرای طرح‌های هادی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت روستایی صورت گرفته که برای افزایش این خدمات نیاز است فرمانداری، دهیاری و سایر دستگاه‌های مرتبط تعامل ویژه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته باشند. 

فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است دانست و اظهار کرد: تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط حضرت امام در آغازین روزهای پیروزی انقلاب با هدف ساخت سرپناه برای محرومان و همچنین عمران و آبادانی روستاها و حمایت از محرومان و روستائیان، نشان از نگاه عرفانی و روحانی ایشان به این موضوع دارد.

حمیدرضا امام پناهی با بیان اینکه مجموعه بنیاد مسکن در کشور، استان و شهرستان با لطف و یاری خداوند توانسته‌اند گام‌های مثبت و ارزنده‌ای را در این خصوص بردارند، گفت: با ورود به هر روستا، خدمات بنیاد کاملا معلوم و مشهود است که جای تقدیر و تشکر از این مجموعه متعهد و متخصص دارد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم عظیم نوربخش بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی و از خدمات مهندس سید ضیاء نبوی تقدیر شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول