اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

واکنش جوکوویچ به خداحافظی از دنیای قهرمانی و امیدواری برای شکستن رکورد نادال

ستاره تنیس جهان در خصوص بازنشستگی و خداحافظی از دنیای حرفه‌ای واکنش نشان داد.

واکنش جوکوویچ به خداحافظی از دنیای قهرمانی و امیدواری برای شکستن رکورد نادال

به گزارش خبرگزاری فارس، نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان اعلام کرد که قصد دارد حداقل چند سال دیگر بازی کند چرا که او تاکید کرده برای پایان دادن به حرفه خود عجله‌ای ندارد.

جوکوویچ 35 ساله همچنان یک ورزشکار قدرتمند در تنیس مردان محسوب می‌شود‌. او یکشنبه گذشته نیک کیرگیوس را شکست داد و هفتمین عنوان قهرمانی خود را در ویمبلدون به دست آورد.

جوکوویچ ۲۱ قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد و رکورددار بیشتر هفته صدرنشینی تنیس مردان است. با وجود اینکه این تنیسور واکسن کرونا را تزریق نکرده و به همین دلیل چند مسابقه را از دست داده اما امیدوار است به رکورد رافائل نادال با ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم برسد و از آن عبور کند.

این ستاره تنیس جهان اظهارداشت: احساس می‌کنم تا یکی دو سال آینده عجله‌ای برای پایان دادن به حرفه خود ندارم. می خواهم بدنم را سالم نگه دارم چرا که برای ادامه کار در این سطح لازم است.

جوکوویچ در اولین رویدادهای سال حدید مانند همیشه نبود اما حالا مانند بازیکنی است که در یک دهه گذشته به بازی مسلط بوده است‌.

این تنیسور مطرح جهان گفت: امسال مانند سال‌های قبل نبود. ماه‌های اول سال برای من خیلی سخت بود و حس خوبی نداشتم. از نظر روانی نیز در شرایط خوبی نبودم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول