اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه صهیونیستی: در سفر بایدن برخی همکاری‌ها با عربستان اعلام می‌شود

یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که در جریان سفر رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، برخی اقداماتی که در روابط بین تل‌آویو-ریاض صورت گرفته، اعلام می‌شود.

رسانه صهیونیستی: در سفر بایدن برخی همکاری‌ها با عربستان اعلام می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول ارشد این رژیم که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد که اقداماتی در روابط بین این رژیم و عربستان صورت گرفته که در مرحله موافقت نهایی است و ممکن است در جریان سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اعلام شود.

بنابر گزارش این شبکه صهیونیستی این اقدامات عبارت است از: «پرواز هواپیما از اسرائیل به مکه برای انتقال حجاج فلسطین اشغالی سال ۱۹۴۸، تبلیغ برای همکاری و شراکت با عربستان،  صدور مجوز پروازهای غیرنظامی اسرائیلی بر فراز عربستان سعودی، تقویت همکاری بین اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان در زمینه دفاع هوایی و دریایی و همکاری در زمینه‌های دفاعی مثل تعامل در خصوص آتش‌سوزی‌ها، بلایای طبیعی و وضعیت اضطراری و نیز همکاری در زمینه‌های فنآوری».

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، شبکه تلویزیونی «کان» همچنین گزارش داد که در جریان سفر بایدن به فلسطین اشغالی یک بیانیه توسط بایدن و «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت عنوان «اعلامیه قدس» امضا خواهد شد که یک سند چهار صفحه‌ای است.

این شبکه به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی گزارش داد که این بیانیه «یک بیانیه تاریخی بیانگر پایبندی آمریکا به امنیت اسرائیل و شکوفایی آن و روابط دو طرف است».  

شبکه صهیونیستی کان مدعی شد که اعلامیه قدس «یک پیام یکپارچه علیه ایران و برنامه هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای آن و پایبندی به عدم اجازه به ایران برای در اختیار داشتن سلاح‌های هسته‌ای و اعطای اجازه به اسرائیل برای دفاع از خویش است».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول