اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

معاون اول رئیس جمهور دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی را صادر کرد

محمد مخبر طی بخشنامه‌ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی را به وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها ابلاغ کرد.

معاون اول رئیس جمهور دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکت‌های جهادی را صادر کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، باتوجه به گسترش فعالیتهای گروههای جهادی و عزیمت اقشار مختلف بخصوص جوانان جهت خدمت رسانی در اقصی نقاط روستایی و دور افتاده کشور و لزوم برنامه ریزی و ساماندهی حرکتهای جهادی و ترویج روحیه جهادی و همچنین نیاز به حمایت کلیه بخشهای دولت از این حرکتها، با پیشنهاد سید امیرحسین مدنی دبیر شورایعالی جهاد سازندگی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای دستور تشکیل ستاد حمایت از حرکتهای جهادی و جلسات آن را به وزارتخانه ها، استانداری‌ها و سازمان های متولی ابلاغ کرد.

طی این بخشنامه استانداران موظف شدند با تشکیل جلسات ستاد حمایت از حرکتهای جهادی، به ریاست استاندار و حضور دستگاههای ذیربط استان، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروههای جهادی و مردمی، مصوبات خود را به دبیرخانه شورایعالی جهاد سازندگی ارسال کنند.

همچنین ستادهای حمایت از حرکت های جهادی در وزارتخانه به ریاست وزیر و دبیری نماینده شورایعالی جهاد سازندگی و همچنین مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و نمایندگان گروههای جهادی و مردمی به نیازسنجی، پشتیبانی، هماهنگی و برنامه ریزی برای حرکتهای جهادی بپردازند.

در این بخشنامه از خبرگزاری ها و صداو سیما نیز خواسته شد به دعوت به اردوهای جهادی و تبیین اقدامات صورت گرفته در گروههای جهادی بپردازند.

 

 

انتهای پیام/ ت 135

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول